Vraag

Doorschakelen iphone 7 ios12

• 18 november 2018
  • 5 reacties
  • 259 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ja, ik weet, de vraag is al veel gesteld... maar de tips en oplossingen werken bij mij niet.

ik kan mijn zakelijke nummer niet doorschakelen (wat heel vervelend is aangezien ik een poosje niet bereikbaar ben ivm) privé omstandigheden).

vanuit de toestel instellingen, enkel *, dubbel *. Niets geeft het gewenste resultaat.

wie kan mij verder helpen?

ik hoor graag van u,

Gr. Jan

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Aha...., even prutsen en dan lukt het toch,😃.

ik heb in instellingen de WiFi uitgeschakeld, hierna lukte het via de toestel instellingen.

WiFi uitzetten in het snelle menu werkt niet (menu op startscherm, welke duidelijk de WiFi niet echt uitschakelt)

ik weet niet of het nog invloed heeft, maar bellen via WiFi staat bij mij ingeschakeld. Ik had deze in eerste instantie uitgeschakeld maar dat gaf niet het gewenste effect.

ik hoop dat jullie allen hier iets mee kunnen...

Gr. Jan
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen JanE.Heite, Zo te lezen werkt het doorschakelen niet zolang je gebruik maakt van bellen via WiFi. Waarom dit niet lukt, durf ik je zo niet te zeggen. Ik ga het intern bespreekbaar maken. Zodra ik een antwoord heb, hoor je weer van mij 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Goedemorgen JanE.Heite, Zo te lezen werkt het doorschakelen niet zolang je gebruik maakt van bellen via WiFi. Waarom dit niet lukt, durf ik je zo niet te zeggen. Ik ga het intern bespreekbaar maken. Zodra ik een antwoord heb, hoor je weer van mij :)

Beste Marina,

voor de duidelijkheid even het volgende;
Als je in het telefoon menu bellen via WiFi uitzet werkt het nog niet.

Wifi uitschakelen op de iPhone in het snelle menu op het thuisscherm werkt ook niet (hiermee schijn je de WiFi ook niet echt uit te schakelen)

Het lukt alleen als je de WiFi werkelijk uitschakelt via het menu ‘instellingen’ en dan ‘wifi’ met het schuifje uitschakelt.

Het maakt dan niet uit als je bij de ‘instellingen’ ‘telefoon’ bellen via WiFi hebt ingeschakeld of niet.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik al best veel problemen met het doorschakelen heb ondervonden. In het verleden lukte het alleen als je bij de roaming alleen de data optie op 4G had staan. Als je bellen en data op 4G had staan werkte het ook niet.

ik hoop dat jullie dit op een goede manier kunnen oplossen. Ik ben wel benieuwd.

Gr. Jan
Reputatie 7
Badge +18
Goedemorgen Jan, Het is al een tijdje stil, maar tot nu toe heb ik nog geen antwoord ontvangen van mijn collega's. Vanochtend heb ik er weer een mailtje over gestuurd. Hopelijk met meer succes.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Jan, Op dit moment hebben we nog geen oplossing op dit probleem. We willen dit wel verder onderzoeken, daarom ga ik er een ticket voor aanmaken. Gek genoeg zie ik je gegevens niet meer terug in je forumprofiel. Zou je het profiel weer willen aanvullen?

Reageer