Beantwoord

Doorschakelen iPhone lukt niet

Ik wil mijn werkiohone doorschakelen naar mijn prins iPhone, maar dit likt niet meer. Ik heb de opties **21* en *21* en doorschakelfunctie op iPhone geprobeerd. Niets lijkt te lukken. Wie kan mij helpen
icon

Beste antwoord door Marcia_ 16 december 2018, 21:40

Bedankt voor je bericht! Beide telefoonnummers zijn niet bij KPN ondergebracht, klopt dat? Ik adviseer je om even contact op te nemen met de klantenservice van de betreffende providers. Zij kunnen in de systemen kijken of alles goed staat.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste @iPhone doorschakelen, welkom! Vervelend dat het niet lukt! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan bel ik sowieso eens met onze technische dienst om te laten controleren. Wil je ook laten weten welk type iPhone je hebt? Daarnaast ben ik benieuwd of je 4G ook ingeschakeld hebt voor zowel gesprekken als data.

Als laatste: als je de doorschakelfunctie op de iPhone gebruikt, wat gebeurt er dan?
Het gaat om een iPhone x en een iPhone se. Als ik de doorschakelfunctie probeer in te stellen dan blijft hij op beide telefoons zoeken. Mijn telefoonnummer is 06*****093 en 06*****217

ik heb het geprobeerd met 4G, 3G en via de WIFI. niets blijkt te lukken.
Mijn postcode is **** en huisnummer *

ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je bericht! Beide telefoonnummers zijn niet bij KPN ondergebracht, klopt dat? Ik adviseer je om even contact op te nemen met de klantenservice van de betreffende providers. Zij kunnen in de systemen kijken of alles goed staat.
de ene is van yes. Dat is toch een onder aannemer van KPN en de andere bij youfone met een KPN netwerk
Reputatie 7
Badge +27
Het klopt helemaal wat je zegt! Ik kan en mag echter alleen de telefoonnummers die écht van KPN zijn in ons systeem inzien. Vandaar de verwijzing naar zowel Yes als Youfone.

Reageer