Beantwoord

doorschakelen uitschakelen lukt niet op Iphone 6S Plus IOS 11.2.5

Gister mijn Iphone doorgeschakeld naar een andere telefoon, maar nu wil ik hem weer terug zetten, gaat dat niet meer, ik krijg dan de melding; "Sommige instellingen voor doorschakelen kunnen niet worden gewijzigd".. en daarna kan ik niets meer doen dan alleen maar weer terug gaan naar het menu.

Ik heb de simkaart in een andere telefoon geplaatst en het daar geprobeerd, daar lukte het wel, alleen nadat ik de simkaart weer in mijn eigen telefoon heb geplaatst blijft deze gewoon op doorschakelen staan... (software fout??) en kan ik wederom niets uitvoeren en geen telefoon ontvangen....
icon

Beste antwoord door Jorrit 12 februari 2018, 19:04

Hoi Robert, wat onhandig dat het niet lukt om de doorschakeling uit te schakelen! Wil je eens proberen te bellen naar '##002#'? Kun je aangeven wat je zelf nog meer hebt geprobeerd? Als het een softwareprobleem is dan is een reset van je toestel misschien nodig. Je zou ook nog contact op kunnen nemen met Apple als je dat nog niet hebt geprobeerd. Misschien hebben zij nog een andere oplossing!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Robert, wat onhandig dat het niet lukt om de doorschakeling uit te schakelen! Wil je eens proberen te bellen naar '##002#'? Kun je aangeven wat je zelf nog meer hebt geprobeerd? Als het een softwareprobleem is dan is een reset van je toestel misschien nodig. Je zou ook nog contact op kunnen nemen met Apple als je dat nog niet hebt geprobeerd. Misschien hebben zij nog een andere oplossing!
Beste

ik heb hetzelfde probleem, eerst was dit te tackelen door 4g uit te zetten, maar dat lukt nu ook niet meer (2 maand geleden nog wel) nu heb ik “bellen via WiFi” uitgeschakeld, nu wil de telefoon (iPhone 6s) wel weer doorschakelen.

Reageer