Vraag

doorschakeling gaat niet meer uit

• 23 maart 2017
  • 3 reacties
  • 2966 keer bekeken

Ik heb mijn prive mobiel Samsung S6 doorgeschakeld naar mijn werk telefoon samsung A5.. via **21*. Nu gaat de doorschakeling er niet meer af. Ik krijg steeds de foutcode:
'oproepen doorschakelen verbindingen of ongeldige mmi-code, onvoorwaardelijk, voor alle basisservices'

##21# werkt niet #21# werkt niet, etc, etc

help!!!

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Hugo, welkom op het forum! Erg onhandig dat de doorschakeling er niet meer af wil. Je privé telefoon, is VoLTE/bellen over 4G daarop geactiveerd? Als dat zo is heb je daar per sms bericht van gekregen.

Met VoLTE/4G Bellen geactiveerd schakel je de doorschakeling uit met de volgende code: #21
Let er op dat je in dit geval geen sluithekje gebruikt.

Zonder VoLTE/4G Bellen geactiveerd schakel je de doorschakeling uit met de volgende code: ##21#
Let er op dat je in dit geval wel een sluithekje gebruikt, en een dubbel beginhekje.

Als het niet lukt hiermee, reageer op het privébericht dat je van me krijgt. Dan help ik je verder.
Reputatie 7
Heb je de doorschakeling al geprobeerd uit te zetten via het menu 😉 van je telefoon?
Bij mobiel werkt het tegenwoordig nml via het menu. Nou tegenwoordig, met een 10 jaar oude GSM zit het al in het menu, Onder "doorschakelen".
Reputatie 7
Badge +24
Hugo heeft laten weten dat het met #21 nu wel werkt. Waardoor het komt dat het nu wel lukt, dat kan ik niet verklaren.

Reageer