Beantwoord

Doorschakeling niet uit kunnen zetten

  • 10 januari 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Voor de kerstvakantie hebben wij een telefoon doorgeschakeld. Deze krijgen wij niet van de doorschakeling af. Alle beschreven manieren zijn al geprobeerd. Ook hebben we de simkaart in een andere telefoon gedaan. Dit werkte ook niet. De simkaart zit nu weer in de telefoon waar de doorschakeling mee is gedaan. Het is een iPhone 7. Wie heeft er nog een idee wat we kunnen proberen??

Groet Dorien
icon

Beste antwoord door PeterG 11 januari 2019, 17:50

Zet 4G eens op 'Data only' zodat je (geforceerd) belt via 3G. Probeer dan de doorschakeling uit te zetten. Met ##002# zet je alle doorschakelingen uit.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Doorschakeling niet uit Dat is natuurlijk heel vreemd en ik kijk graag met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

En zou je me ook willen vertellen welke stappen je allemaal hebt ondernomen?
Reputatie 7
Zet 4G eens op 'Data only' zodat je (geforceerd) belt via 3G. Probeer dan de doorschakeling uit te zetten. Met ##002# zet je alle doorschakelingen uit.
Goedemorgen,

Dank voor de hulp! Met geforceerd bellen via 3G is het gelukt.

Groet,

Dorien

Reageer