Beantwoord

Droidboost.. geen toestemming gegeven voor abbo.

• 3 juni 2016
  • 4 reacties
  • 414 keer bekeken

Ik heb dus hetzelfde probleem met droidboost als ik eerder op dit forum gelezen heb. Ze claimen dat ik een abonnement bij hun heb a 5 euro per week. Ik heb daar, naar mijn weten, nooit toestemming vorige gegeven. (Ik wil zelfs niet betalen voor een app oid.)

Mijn factuur wordt altijd automatisch afgeschreven en ik heb er eigenlijk nooit goed naar gekeken. Nu heb ik laatst de app geïnstalleerd en schrok me wezenloos. Veel hogere facturen, terwijl mijn factuur eigenlijk altijd hetzelfde is. Gebeld naar de klantenservice en die stuurde mij door naar payinfo.nl. daar zag ik dat ik al een heleboel geld ben kwijtgeraakt aan deze verschrikkelijke praktijken!
Ik, die echt nooit zomaar betaald voor diensten, voel me er ingeluisd!
Kpn, hebben jullie een idee of het mogelijk is om mijn geld nog van dit louche bedrijf terug te krijgen? Ik kan het veel beter gebruiken voor mijn jonge gezin!

Ik hoor heel graag van u.
Met vriendelijke groet, Joyce
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 3 juni 2016, 10:23

Hoi,

Ik zou willen adviseren om ook even naar dit topic te kijken.
http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Onterechte-Afschrijvingen-via-Payinfo/m-p/420368#M22024

Robin
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik zou willen adviseren om ook even naar dit topic te kijken.
http://forum.kpn.com/t5/Mobiele-abonnementen/Onterechte-Afschrijvingen-via-Payinfo/m-p/420368#M22024

Robin
Dank je wel! Ik ga me erin verdiepen!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Joyce_C, goed dat je het hier meldt! Logisch dat je voelt alsof je er in bent geluisd. Je bent niet de enige. 

Je hebt waarschijnlijk indmiddels al een heel boekwerk gelezen over "payinfo" diensten. Heb je hier nog vragen over? 

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Joyce, ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je de antwoorden op jouw vragen hebt gevonden via een andere weg.

Als je toch nog vragen hebt dan kan je natuurlijk reageren in dit topic.

Reageer