Vraag

Dubbel betalen voor toestel + bezorgmoment in het verleden

  • 9 December 2019
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Op 5-12-19 2x identieke iPhone's besteld met abonnement en beide vooraf betaald. Afspraak gemaakt voor levering op 8-12-19. Op 08-12-19 wordt er maar een gebracht die ik nogmaals moet afrekenen. Die weiger ik op advies van de koerier omdat ik niet dubbel wil betalen.

Op 9 -12 krijg ik over het andere toestel een email dat die de dag ervoor op 8-12 dus geleverd gaat worden. Die dag is al voorbij! En de koerier had hem niet bij zich, hij was dus niet geleverd. ook stond hij op de site nog in “verwerking"

(ma 9-12-2019 12:16; Graag herinneren wij u eraan dat onze koerier op 8-12-2019 tussen 08:46 en 10:46... )

Er zit iets niet goed in jullie bestel/lever proces!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Marsk en welkom op het forum! Ik heb de titel van dit topic aangepast voor de vindbaarheid. Dit is inderdaad gek verlopen. :confused:  Vreemd dat je ook een e-mail ontvangt met een bezorgmoment in het verleden. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je gegevens? Onder andere de 06-nummers waar het hier om gaat, dan kan ik op onderzoek uit! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  

Reageer