Vraag

Dubbele facturen

  • 7 June 2019
  • 14 reacties
  • 245 keer bekeken

Al onze gespreken sinds april heb ik opgenomen.
Gspreken met jullie dochtermaatschappij Telfort ook. Nog steeds worden dubbele factuur bedragen afgeschreven. 15 mei abonnement moest beƫindigd zijn.
Deze gesprekken stuur ik naar alle kranten en sociaalmedia en mijn advocaat neemt met jullie contact op.
Ik klaag jullie aan op verschillende gronden.
Want tot nu toe heb ik 10 keer gebeld over het zelfde probleem

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19
Vertel nou even rustig je verhaal. Hier zitten hele goede medewerkers die je absoluut gaan helpen maar dan moeten ze wel meer informatie hebben. Ik snap best dat je boos bent maar dreigementen gaan niet helpen. Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur.
Haha..Joep1965.
Onrustig? Dreigement? Boos?
Ik heb geen idee waarover je het heb.
Wat vind je van:
Recht, afspraken, contracten, opzegging misleiding, overlast en financiƫle schade en bewijs materiaal.
Wil je een aantal wetartikels bij?
Of misschien in het Chinees zal beter gaan.
Kan ik ook voor de lol probereen.
Show programma KPN
Wanneer je even bij je Profiel je postcode en huisnummer (privƩ) zet dat kan alleen het team van webcare en jij zien. Een moderator kan je dan beter verder helpen.

Meer lees je Hier
Reputatie 7
Deze gesprekken stuur ik naar alle kranten en sociaalmedia en mijn advocaat neemt met jullie contact op.
Ik hoop dat je weet dat je heimelijk opgenomen telefoongesprekken niet zomaar mag publiceren, dat kan strafbaar zijn.


Bron.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Irma of zo iets, welkom! Wat is er aan de hand? Schrijven zowel Telfort als wij facturen af? Weet je wat de reden is dat dit nog niet opgelost is? Het bevreemd mij namelijk dat je er zoveel moeite voor moet doen: dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Als je je verhaal liever in een privƩbericht wilt doen, dan mag dat natuurlijk ook.

Wil je daarnaast Dreekuh zijn advies volgen en je forumprofiel invullen? Dan kan ik je gegevens erbij halen en kijken wat ik voor je kan betekenen.
Beste wjb, ik hoop dat je het weet dat misleidende mededelingen en misleidende verkoop is nooit strafbaar om openbaar te maken.
Dit is zeer wenselijk.
Nog interesanter maken kunnen wij ook.

Beste Marcia, Dank je voor je goede intentie.
Het was idd niet bedoeling dat dit zo moeilijk verloopt. In april hadden wij hierover afspraken gemaakt. Het is niet mijn taak om achteraf het interne communicatie binnen jullie organisaties recht te zetten.
Jij zei: dat het je bevreemd dat ik zo veel moeite voor doe. Simpele reden is: het gaat om mijn geld, mijn tijd, overlast en principe. Wij hebben iets anders in april afgesprokken. Mijn gegevens zijn niet anoniem voor jullie, want ik moest toch inloggen om hier een reactie te platsen
Reputatie 7
Badge +30
Ik zei dat het me bevreemd dat je zoveel moeite moet doen. Ik snap helemaal dat je deze moeite doet. Het is inderdaad jouw geld. In verband met de AVG mag ik aan de hand van jouw e-mailadres niet je gegevens opvragen. Ik mag dit alleen aan de hand van de gegevens die jij zelf in je profiel op kunt slaan. Vandaar de vraag om dit te doen 🙂.
Reputatie 7
Beste wjb, ik hoop dat je het weet dat misleidende mededelingen en misleidende verkoop is nooit strafbaar om openbaar te maken.
Natuurlijk mag jij misleidende mededelingen en misleidende verkoop openbaar maken.
Wat jij echter niet zomaar mag is de opname zelf daarvoor (laten) publiceren, dat zou nog wel eens flink tegen je kunnen werken.
Reputatie 7
Badge +24
Dag allen, Marcia heeft weekend dus ik neem dit over.

Mijn eerste prioriteit is om duidelijk te krijgen wat er precies aan de hand is.

Irma, mag ik je vriendelijk vragen om een korte uitleg over wat het probleem is? Anders wordt het voor mij een gok. Ik zou het ook waarderen wanneer je je gegevens ook hier invult, zoals Marcia dit aangeeft mag ik je niet anders opzoeken. Ik hoor graag van je.
Fijn dat jullie met zijn alle hebben gereageerd. Helaas jullie zijn niet bevoegd om mijn gegevens verder inzien.
Dus, over prioriteiten gesprokken ik verzoek u om contact op te nemen met iemand die deze bevoegdheid heeft. Hiermee de aansprakelijkheid berust bij u en uw werkgever en niet bij mij.
Ik verzoek u om binnen 7 werkdagen deze probleem met dubbele facturatie op te lossen.
Reputatie 7
Helaas jullie zijn niet bevoegd om mijn gegevens verder inzien.
Dus, over prioriteiten gesprokken ik verzoek u om contact op te nemen met iemand die deze bevoegdheid heeft. Hiermee de aansprakelijkheid berust bij u en uw werkgever en niet bij mij.

Niemand binnen KPN heeft de bevoegdheid om op basis van jouw aanmelding op dit forum jouw gegevens verder in te zien zolang jij jouw forum profiel niet aangevuld hebt met jouw naam, adres en klantgegevens. De Algemene Verordening Gegevensbescherming steekt daar namelijk een stokje voor. De verantwoordelijkheid om medewerkers van KPN die toestemming te geven berust volledig bij jou en niemand anders. Dat is dus precies het tegenovergestelde van wat jij beweert.

Ik verzoek u om binnen 7 werkdagen deze probleem met dubbele facturatie op te lossen.
Dan zal je wel jouw profiel moeten aanvullen zodat de medewerkers van KPN jouw dossier mogen inzien.
Reputatie 7
Badge +24

Helaas jullie zijn niet bevoegd om mijn gegevens verder inzien.
Dus, over prioriteiten gesprokken ik verzoek u om contact op te nemen met iemand die deze bevoegdheid heeft. Hiermee de aansprakelijkheid berust bij u en uw werkgever en niet bij mij.
Niemand binnen KPN heeft de bevoegdheid om op basis van jouw aanmelding op dit forum jouw gegevens verder in te zien zolang jij jouw forum profiel niet aangevuld hebt met jouw naam, adres en klantgegevens. De Algemene Verordening Gegevensbescherming steekt daar namelijk een stokje voor. De verantwoordelijkheid om medewerkers van KPN die toestemming te geven berust volledig bij jou en niemand anders. Dat is dus precies het tegenovergestelde van wat jij beweert.


Ik verzoek u om binnen 7 werkdagen deze probleem met dubbele facturatie op te lossen.Dan zal je wel jouw profiel moeten aanvullen zodat de medewerkers van KPN jouw dossier mogen inzien.



Dit is helemaal juist. Ik hoop toch dat je de kleine moeite wilt nemen om dit alsnog te doen, het kost je letterlijk nog geen 30 seconden. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Irma, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.