Beantwoord

Duo sim voor mifi router

  • 26 April 2019
  • 11 reacties
  • 2844 keer bekeken

Hoi als ik privé een duo sim aanvraag lees ik hier dat hij niet tegelijk te gebruiken is, maar geld dit alleen voor bellen of ook data. Ik ben degene met veel data in en wil ipv een hotspot te zijn een tweede sim in een mifi router stoppen.

Gaat dit ook werken?
icon

Beste antwoord door wjb 27 April 2019, 14:47

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Dat geldt zowel voor bellen als voor data, je kunt die twee niet tegelijkertijd gebruiken.
Voor een mifi moet je geen duosim doen officieel mag een provider daar geen spraak(06) sim voor leveren. Daar moet een 097 data sim in deze zijn voor MTM toepassingen.

Zoals je het beschrijft heb je meer aan twee sims met eigen nummer voor de MiFi dus een specifieke datasim.

Zoals WJB al schrijft er kan maar 1 sim actief zijn.
Dank jullie wel, ik zoek een datasim voor de mifirouter. In amerika zijn deze zo te koop maar hier in nl vragen ze de hoofdprijs. Verder zoeken dus 😎
Hi Sven.

Er bestaat echt wel de datasim, ook bij een bekende provider, en voor een interessante prijs.
Maar zoals de heren al aangeven, bij duosim kan er maar 1 actief zijn op het netwerk.
Reputatie 7
Dank jullie wel, ik zoek een datasim voor de mifirouter. In amerika zijn deze zo te koop maar hier in nl vragen ze de hoofdprijs. Verder zoeken dus 😎
Als je nog niet KPN compleet bent en wel FOX Sports Eredivisie of het Pluspakket hebt, dan kan je een 1GB data-only sim kaart contracteren voor min €4,99. Je krijgt dan dus geld toe voor dat kaartje.

Zie dit bericht.

Je maakt me overigens wel nieuwsgierig naar de prijzen in Amerika. Heb je een linkje?
Ah zo kom je aan dat min bedrag dat vroeg ik me in een andere reactie waar je dat schreef al af.
Dat kaartje blijft op de rekening 5,00 kosten. Je krijgt dan wel de compleet voordeel voor klanten die al Compleet zijn gaat dat sommetje niet op.(9,95-9,95 = 0 + 5 = 5)
Een prepaid data sim kost ook in NL niet zo veel. Dat hangt ook mede van het gebruik af zoek eens op openm2m nu zijn die meer voor gps trackers etc.

Dank jullie wel, ik zoek een datasim voor de mifirouter. In amerika zijn deze zo te koop maar hier in nl vragen ze de hoofdprijs. Verder zoeken dus 😎Als je nog niet KPN compleet bent en wel FOX Sports Eredivisie of het Pluspakket hebt, dan kan je een 1GB data-only sim kaart contracteren voor min €4,99. Je krijgt dan dus geld toe voor dat kaartje.

Zie dit bericht.

Je maakt me overigens wel nieuwsgierig naar de prijzen in Amerika. Heb je een linkje?


Dank je wel, ik heb compleet van kpn maar wil er geen jaar oid aan vast zitten. Ik heb geen linkje helaas, in amerika loop ik een supermarkt binnen en koop ik een prepaid datasim. Heeft gewerkt in Regio Orlando --> Miami en in NewYork.

Kijk hier hier bij Tele2 heb je maandelijks opzegbaar voor 20 euro onbeperkt internet in EU, dat zoek ik. Helaas is dit alleen voor bedrijven.

Bedankt voor het meedenken 😉
Reputatie 7
Je krijgt dan wel de compleet voordeel voor klanten die al Compleet zijn gaat dat sommetje niet op.
Vandaar dat ik ook schreef:
Als je nog niet KPN compleet bent en ...
Ik zie deze onbeperkt online prepaid van KPN het is onduidelijk of deze enkel voor data is. Dan heb je nog Lebara ook prepaid zijn er mogelijkheden. Nog niet zo ruim of voor de hand liggende namen. En de kans is inderdaad groot dat de prijs per Mb hier hoger ligt dan in de states.


Je krijgt dan wel de compleet voordeel voor klanten die al Compleet zijn gaat dat sommetje niet op.Vandaar dat ik ook schreef:


Als je nog niet KPN compleet bent en ...

Dan nog klopt de som niet 0+5=5 geen min 5.
Reputatie 7
Je krijgt dan wel de compleet voordeel voor klanten die al Compleet zijn gaat dat sommetje niet op.Vandaar dat ik ook schreef:
Als je nog niet KPN compleet bent en ...
Dan nog klopt de som niet 0+5=5 geen min 5.

Snap je dan echt niet dat ik per maand €4,99 minder kwijt ben aan mijn KPN abonnementen door het contracteren van dat data-only sim kaartje? 🤔
Lees gerust dat bericht nog een keer na.

Ik zie deze onbeperkt online prepaid van KPN het is onduidelijk of deze enkel voor data is.
Dit is een gewone pre-paid met onbeperkt data echter deze is compleet ongeschikt voor gebruik in een mifi router aangezien de maximale snelheid 128kbps is en dat is natuurlijk twee keer niets.
Reputatie 7
Gaat lekker vanochtend, toch nog een aantal met teveel oranjebitter 😂

Reageer