Duo simcard voor ipad

Ik ben nieuwe mobiele klant bij KPN omdat KPN compleet mij zeer aansprak. MAAR.... Ik heb een mobiele bundel van 10GB. Ik heb een iPhone en iPad. Hoe kan ik nu met mijn iPAd mijn 10Gb gebruiken oftewel is er een datasim beschikbaar zoals je bij alle andere providors kan krijgen voor € 10??

Wat mij te kennen wordt gegeven is dat ik een duo sim kankopen voor € 40 waarbij ik dan wel mijn telefoon uit moet zetten of een extra data abonnement van € 15 euro moet afsluiten waarbij ik dan mijn data bundel kan delen.

Ben ik nou gek geworden of is dit een geval binnen 15 dagen spijt en de boel teruggeven en bij de concurrent blijven voor Mobiel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Beste Diesel, 

Welkom op het KPN Forum en ook als klant bij KPN.

Wanneer je simkaart van je iPhone in je iPad past, bestaat de mogelijkheid om deze te verwisselen. Wanneer dit een ander formaat betreft, kun je een duo simkaart aanschaffen.
Bij een duo simkaart ontvang je 2 simkaarten met 1 telefoonnummer. Deze twee simkaarten kun je alleen afzonderlijk van elkaar gebruiken en niet tegelijkertijd. De kosten die aan een duo simkaart verbonden zijn € 40,00 en wordt middels de factuur in rekening gebracht. 

Wat inderdaad ook een optie is, is om een apart internetabonnement af te sluiten voor je iPad, meer informatie vind je via deze link

Wat ik in je bericht lees, is dit waarschijnlijk niet het gewenste antwoord, maar een datasim waar je het over hebt, bieden wij niet aan voor € 10,00. Mocht je verdere vragen hebben, dan hoor ik dat graag van je. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Hallo Cindy,

Dank voor je response. Ik moet je eerlijk bekennen dat het antwoord teleurstellend is. Ik snap dat je geen oplossing kan bieden voor iets wat er niet is MAAR je zou toch mogen verwachten dat KPN in 2015 wel in staat zou moeten worden geacht om een datasim aan te bieden temeer er vandaag de dag het hebben van een tablet als gewoon mag worden beschouwd.

Vraag. Is KPN wel bezig met een service als deze? 

Toch bedankt voor het reageren. 

groet,

Albert

Reputatie 7
Badge +23
Beste Albert, 

Ik vind het heel begrijpelijk dat je liever een ander antwoord had willen hebben. Er bestaan specifieke datasimkaarten, met aparte dataabonnementen, maar hetgeen waar jij naar opzoek bent, bieden we niet aan. Of we dit op termijn gaan aanbieden, durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Zodra we dit wel gaan doen, zullen we dit uiteraard communiceren dat deze mogelijkheid bestaat. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Reputatie 4
Badge +2
Nu 3 jaar verder is het nog steeds niet mogelijk, dus nog steeds telefoon uit. Daarna ipad opnieuw opstarten voor verbinding met internet.

Ja een hotspot kan je aanmaken op je mobiel, maar deze loopt hierdoor binnen een aantal minuten leeg.. 😬

Reageer