Beantwoord

Duosimkaart in mifi-router?

  • 2 August 2020
  • 4 reacties
  • 169 keer bekeken

Goedendag! Kan ik van de 2 Sims, er 1 gebruiken in een mifi router en de 2de in mijn telefoon? 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Hsd 4 August 2020, 09:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

In principe wel. Maar er kleeft wel een heel groot bezwaar aan. Er kan maar één apparaat tegelijk actief zijn. Dus als je MiFi router in gebruik is moet de telefoon uit en omgekeerd. Je kunt ze niet tegelijkertijd gebruiken.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Robbie Kerkhoven Welkom op het forum. Wat @Hsd zegt klopt inderdaad helemaal. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat je in de basis 5GB per dag data hebt, als dit op is dan kun je opwaarderen. Dit is kan via Mijn KPN of door middel van een sms. Alle voorwaarden vind je hier. Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag. 

@Rutger_ Zelf had ik nog een vraag na het struinen over dit forum. Dient de sim volledig uitgeschakeld te zijn op een apparaat? Of kan je wel bellen sms'en op 1 en internetten op een ander tegelijk? 

Reputatie 7
Badge +15

@Kuijkens Op het moment dat je de ene simkaart gebruikt kun je de andere niet gebruiken. Waarvoor de simkaart gebruikt wordt maakt in dat geval niet uit. De simkaart wordt dus volledig uitgeschakeld op het ene apparaat als het op de ander gebruikt wordt.