Ik heb gebeld met KPN vanwege een mogelijk defect aan mijn TV-ontvanger. Ik heb de klantenservice gegoogeld en boven verscheen een direct contact knop (zonder “let-op” tekst) van een doorschakelnummer. Ik werd tijdens het gesprek door KPN ook nog in de wacht gezet omdat het eea uitgezocht moest worden. Een gesprek van 20 minuten, resulteerde in 20 Euro extra kosten, vanwege deze verborgen doorschakeldienst. Ik voel me misleid en opgelicht. Niets wees er op, dat ik initieel contact wilde zoeken via deze carrier. Nadat ik met KPN belde voor mijn beklag, werd mij in restitutie beloofd, indien ik de rekening binnenkreeg. Dat heb ik gedaan, maar de medewerker kon mij niet helpen en ik zou teruggebeld worden door KPN, Dit is tot heden nog niet gebeurd. Als KPN echt voor zn klanten staat, restitueert KPN dit bedrag en pakt op zijn beurt deze carrier aan. KPN stel de klant altijd voorop !!
Ik hoop dat mijn bericht anderen behoed voor deze oplichters.
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel