Beantwoord

E-mailadres mobiele factuur aanpassen

  • 10 March 2021
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

goeden dag ik heb een 06-xxxxx nummer nu heb ik daar 2 mobiele nr bij genomen 

1 voor mijn moeder en 1 voor mijn vrouw 

die IK betaal maar nu gaat het factuur naar mijn moeder haar email toe en dat is niet de bedoeling 

kunnen die 2 nr.s naar  mijn toe sturen naar ik bedoel dus het factuur  

 

vr gr Hans Ranzijn 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Maurice85 10 March 2021, 23:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @jaquzzy , dit is een openbaar forum, dus iedereen kan jouw persoonlijke gegevens hier zien.
Zet jouw gegevens (Privé) in jouw forum profiel, alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Verwijder ze dan uit jouw reactie hierboven via de drie puntjes rechtsonder en ‘Bewerk’. Dit kan tot één uur na plaatsing. Ik heb daarom ook de moderators ingeseind voor het geval je te laat bent.

Reputatie 7
Badge +10

Uw privé gegevens zullen door een moderator worden verwijderd ivm privacy. Als u iets in de abonnementsgegevens wilt wijzigen adviseer ik u te bellen met KPN 0800 0402 omdat er hiervoor om enkele vragen ter verificatie zullen moeten worden gesteld.

Reputatie 7
Badge +20

 

Uw privé gegevens zullen door een moderator worden verwijderd ivm privacy. Als u iets in de abonnementsgegevens wilt wijzigen adviseer ik u te bellen met KPN 0800 0402 omdat er hiervoor om enkele vragen ter verificatie zullen moeten worden gesteld.

 

Hallo @jaquzzy Is het gelukt om contact op te nemen? Maurice85 heeft helemaal gelijk: voor het wijzigen van gegevens kun je het beste contact opnemen met de klantenservice