Beantwoord

Easymenu

• 14 november 2014
  • 2 reacties
  • 2695 keer bekeken

Hallo,In mijn mobiel zat zo`n handig tooltje: Easymenu. Je kon er o.a. weer, voetbaluitslagen en nieuws mee opvragen.

Ik krijg nu als bij weer Zutphen invul als terugmelding: keyword 4D4554456F207A5747068656E bestaat niet.

Is de Easymenu dienst van de KPN gestaakt?

Groet, J. Blokhuis

icon

Beste antwoord door Marcia_ 18 november 2014, 12:55

Beste CoosBl,

Een hele goede vraag! Ik weet wel dat we voornamelijk nu alleen nog betaalde diensten aanbieden, zoals tones, pics en games. Tevens kunnen KPN diensten zoals doorschakelen, voicemail etc. opgevraagd worden. 

Wellicht kan je beter een officiële app downloaden voor het bekijken van het weer en nieuws!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik ben niet bekend met deze app en geloof ook niet dat deze van KPN zelf is. Na wat vluchtig research op google is het een app dat op veel android toestellen standaard zit, al kent Google deze app niet. (Wat zou betekenen dat het bloatware is van de fabrikant.)

Reputatie 7
Badge +28
Beste CoosBl,

Een hele goede vraag! Ik weet wel dat we voornamelijk nu alleen nog betaalde diensten aanbieden, zoals tones, pics en games. Tevens kunnen KPN diensten zoals doorschakelen, voicemail etc. opgevraagd worden. 

Wellicht kan je beter een officiële app downloaden voor het bekijken van het weer en nieuws!

Reageer