Beantwoord

Eindeloos Voicemail Berichten

  • 4 June 2019
  • 4 reacties
  • 1363 keer bekeken

Voicemail berichten blijven komen, na het weekend 111 sms-berichten ontvangen. Hoe zet ik dit uit? Alle voicemailberichten heb ik al meerdere malen verwijderd, toch blijven de sms-berichten iedere 5 minuten binnenkomen dat er een voicemail aanwezig is... Hoe zet ik dit uit?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 6 June 2019, 11:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi, goed dat je het meldt. 111 is wel extreem inderdaad. Je kan de sms-berichten uitzetten als je belt naar 1233. Je kiest dan in het hoofdmenu voor 'instellingen'(2), en dan bij 'notificatie instellingen'(4). Laat je weten of dat lukt?
Inderdaad gedaan, maar berichten blijven komen! Ook na het uitzetten van deze instelling.. Dus geen idee waarom ze blijven komen
Reputatie 7
Badge +25
Heel apart. Ik weet niet of je Voicemail veel gebruikt maar ik ben wel benieuwd of je nog steeds wordt lastig gevallen als Voicemail uit staat. (Zet Voicemail uit door te bellen met 12339 met je mobiele telefoon of SMS UIT naar 1233)
Reputatie 7
Badge +25
Is het gelukt? Als ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag.