Ernstige klacht over handelen KPN

• 12 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 201 keer bekeken

mij idem dito ook geregisteerd bij preventel omdat ik de rekening niet betaald heb waar het overnamebedrag opstond van mijn leasetoestel plus boete heb toen bewijs van inleveren opgestuurd dat ging mis ivm gegevens toevoegen en toen opnieuw gestuurd toen heb ik een goedkeuringsmail van kpn gehad maar die rekening met dat overname bedrag die kwam gewoon dus ik niet betaald omdat ik de goedkeuringsmail had maar ineens afgesloten moest mijn verlengde abbenoment afkopen  heb hun gebeld verschillende fotos en screenshots gestuurd ent bewijsje mer nog eens maar daar kreeg ik geen fatsoenlijkl antwoord op. De laatse die ik aan de telefoon had begon van dat ie kapot was aangekomen JA DAG heb de goedkeuringsmail toch.  zit al bijna een jaar zonder fatsoenlijke gsm  IK ZOU GRAAG een abbenoment willen afsluiten al is ut weer bij jullie Kpn want ik  loop vanalles mis.En ineens van 1250 euro naar 388 euro gaan met 1 telefoontje vind ik ook al zoiets oja dat laatste bedrag kon ik nergens uit ophalen want mijn nr bestond niet meer

Groeten Ralf Jeurninck

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. betere vindbaarheid.

Admin: topic verplaatst naar juiste board

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Ralf,

Welkom op het forum. Begrijp ik goed dat je een hoge factuur hebt gekregen, omdat je leasetoestel stuk zou zijn bij het inleveren en dat je deze factuur niet betaald hebt? Daardoor heb je nu een registratie bij Preventel? Begrijp ik ook goed dat je eigenlijk 1250 euro moest betalen, maar dat dit nu 'nog maar' 388 euro is?

Zou je mij in een privébericht het bijbehorend 06-nummer, jouw postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer ter verificatie willen sturen? Dan ga ik eens kijken wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ralf,

Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Ik heb geen bericht meer van je mogen ontvangen. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat het me dan gerust weten!

Reageer