Beantwoord

EU Internet bundel geactiveerd via mijnKPN op verkeerde telefoonnummer

  • 16 december 2015
  • 2 reacties
  • 430 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben op het moment in het Verenigd Koninkrijk en heb voor vertrek een EU internet bundel aangezet via mijnKPN maar nu blijkt het dat de app de internet bundel heeft geactiveerd voor het verkeerde telefoonnummer (ik heb twee telefoonnummers gelinkt aan mijn KPN). Is het mogelijk om deze over te zetten naar het andere nummer en voor de toekomst hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de bundel op het goede nummer krijg (ik heb de bundel aangevraagd op de telefoon die ik wilde gebruiken).

MVG

icon

Beste antwoord door Cindy_ 16 december 2015, 14:44

; ik zie je berichtje en wil je niet te lang laten wachten op je bundel, vandaar dat je op dit topic sneller een reactie ontvangt dan op je andere bericht. 
Je kunt de bundel niet overzetten naar het andere nummer. Ik begrijp dat het per ongeluk is gegaan en als je de bundel nog niet hebt gebruikt op het "verkeerde" nummer, kan ik deze eraf halen en de kosten crediteren uit coulance. In MijnKPN dien je aan te geven op welk nummer je de bundel wilt activeren. Wat denk ik het makkelijkste is, is om een sms te sturen om de bundel activeren. Zo kan het niet verkeerd gaan 🙂. Hoe kun je dat doen? Door een sms te sturen met de gewenste bundel naar 1266. De bundels vind je op onze website

Voor de dagbundel van 50MB á € 2,50 kun je INTERNETDAGEU AAN naar 1266 sturen. 
Voor de weekbundel van 100MB á € 5,00 sms je INTERNETWEEKEU AAN naar 1266. 
De maandbundel van 200MB á € 10,00 kun je activeren door INTERNETMAANDEU AAN naar 1266. 

Je ontvangt zometeen een privébericht van me met de vraag om gegevens. Wil je die beantwoorden? Dan kan ik de bundel crediteren op het nummer waarop je die niet had willen activeren. Dit kan ik alleen doen als je nog niks van de bundel verbruikt hebt. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; ik zie je berichtje en wil je niet te lang laten wachten op je bundel, vandaar dat je op dit topic sneller een reactie ontvangt dan op je andere bericht. 
Je kunt de bundel niet overzetten naar het andere nummer. Ik begrijp dat het per ongeluk is gegaan en als je de bundel nog niet hebt gebruikt op het "verkeerde" nummer, kan ik deze eraf halen en de kosten crediteren uit coulance. In MijnKPN dien je aan te geven op welk nummer je de bundel wilt activeren. Wat denk ik het makkelijkste is, is om een sms te sturen om de bundel activeren. Zo kan het niet verkeerd gaan 🙂. Hoe kun je dat doen? Door een sms te sturen met de gewenste bundel naar 1266. De bundels vind je op onze website

Voor de dagbundel van 50MB á € 2,50 kun je INTERNETDAGEU AAN naar 1266 sturen. 
Voor de weekbundel van 100MB á € 5,00 sms je INTERNETWEEKEU AAN naar 1266. 
De maandbundel van 200MB á € 10,00 kun je activeren door INTERNETMAANDEU AAN naar 1266. 

Je ontvangt zometeen een privébericht van me met de vraag om gegevens. Wil je die beantwoorden? Dan kan ik de bundel crediteren op het nummer waarop je die niet had willen activeren. Dit kan ik alleen doen als je nog niks van de bundel verbruikt hebt. 

NoHaven schreef op 16 dec '15 om 11:23u
Beste KPN,

Ik ben op het moment in het Verenigd Koninkrijk en heb voor vertrek een EU internet bundel aangezet via mijnKPN maar nu blijkt het dat de app de internet bundel heeft geactiveerd voor het verkeerde telefoonnummer (ik heb twee telefoonnummers gelinkt aan mijn KPN). Is het mogelijk om deze over te zetten naar het andere nummer en voor de toekomst hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de bundel op het goede nummer krijg (ik heb de bundel aangevraagd op de telefoon die ik wilde gebruiken).

MVG

 
Geweldig, heel erg bedankt!

Reageer