Extra kosten met mobiele aansluiting

  • 21 juli 2015
  • 3 reacties
  • 205 keer bekeken

Ook ik zie plots bij mijn dochter extra kosten vermeld staan, waar wij de herkomst niet van kennen. Kunnen jullie mij daarin verder helpen.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Gaat het om "onbekende kosten [zomaar een nummer]" op je factuur?
Dit is al vaker op het forum gemeld deze week. Ook ik ben erg benieuwd wat het is. WebCare kan je hier zeker duidelijkheid in geven (1-2dagen wachten)

Robin
Reputatie 7
Badge +28
Beste Petervdl,

Welkom op het forum. Erg vreemd hoor.. Ik heb nog geen gegevens van andere klanten gezien om uit te zoeken waar dit aan ligt, dus zou je mij in een privébericht het 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer willen sturen? Dan ga ik eens op onderzoek uit. 

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Peter,

Ik heb geen bericht van je mogen ontvangen. Heb je al antwoord gekregen? Wat ik begrepen heb, is dat het oude Hi producten zijn en dat het niet helemaal goed is gegaan met factureren. Mocht je nog specifiek voor je dochter willen weten wat het is, laat het me gerust weten. 

Reageer