Beantwoord

Extra kosten 'online aankopen' op factuur

  • 18 September 2021
  • 4 reacties
  • 518 keer bekeken

Sinds vorige maand staan er extra kosten op mijn factuur voor zogenaamde ‘online aankopen’. Ik heb niets online aangekocht, maar kan niet bellen, mailen etc etc. Hoe kan dit terug gedraaid worden? Overigens heb ik geen ‘Google play app’ wat blijkbaar jullie standaard antwoord lijkt en ik heb niets aangepast, daar waar out of the blue mijn rekening wel eenzijdig (!!!) wordt aangepast 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 22 September 2021, 13:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Help20 KN berekent kosten door van derden, wie zijn die derden, Google of Apple?

Wat voor mobiel gebruik je met welke software? Android of IPhone?

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Van harte welkom op ons forum @Help20. We helpen je hier graag op weg met uitzoeken waar de kosten vandaan gekomen zijn. Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van JanD hierboven. Laat je het ons weten, ook als je intussen de oorzaak gevonden hebt?

@JanD, het betreft de vaste aansluiting, maar geen idee hoe ik jullie hier over kan benaderen dan via dit medium. Nee we hebben niets extra’s besteld, we hebben van jullie een nieuw voorstel gekregen wat 3 maanden geleden ingegaan is (zie facturen overzicht) aangezien ik via een andere provider een zeer scherp tarief kreeg, en afgelopen 2 maanden is de factuur dus ineens eenzijdig met 9,99 is verhoogd. Ik zie dit graag terug gedraaid zodat jullie je aan de afspraak houden van het nieuwe tarief.

Reputatie 7
Badge +19

@JanD, het betreft de vaste aansluiting, maar geen idee hoe ik jullie hier over kan benaderen dan via dit medium. Nee we hebben niets extra’s besteld, we hebben van jullie een nieuw voorstel gekregen wat 3 maanden geleden ingegaan is (zie facturen overzicht) aangezien ik via een andere provider een zeer scherp tarief kreeg, en afgelopen 2 maanden is de factuur dus ineens eenzijdig met 9,99 is verhoogd. Ik zie dit graag terug gedraaid zodat jullie je aan de afspraak houden van het nieuwe tarief.

@Help20 We helpen je met alle plezier via het forum, maar soms kan het makkelijker zijn om direct contact te hebben inderdaad. Je kunt ook gerust bellen (via 0800-0402) of chatten met onze klantenservice.

Als je wilt dat ik via deze weg even met je mee kijk, vul je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Als je hier een seintje geeft zo gauw je dit hebt gedaan, kan ik je gegevens erbij pakken.