Goedendag,
Ik ben afgelopen dagen door mijn standaard bundel heen gegaan. Geen probleem denk ik, ik koop een nieuwe.
Nu moet ik als ik naar dat nummer SMS, altijd bevestigen dat ik dat wil, aangezien het 'extra kosten' kan opleveren. Dit was ik dit keer in eerste instantie vergeten. Ik logde in op mijn telefoon, zag dat het smsje niet verstuurd was en kreeg de pop-up of ik wilde verzenden. Ik klikte op ja, kreeg bevestiging dat ik de bundel had besteld en ik ging door met mijn leven.
Ik keek even later op mijn telefoon, en ik zag dat ik opeens 11 bundels had, en het smsje met de aanvraag stond nog steeds op 'fout, niet verzonden'.
Nu is dit een 1000mb bundel van ongv 8€, en ik ben een student die niet even 90 euro extra kan neerleggen voor wat MB.
Ik heb maar 1 smsje gestuurd en hij is 11x ontvangen..
Wat nu?
Graag hulp, alvast dank.
Zie fotos voor info
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel