Beantwoord

Extra MB bundel 1 keer aangevraagd, 11 keer ontvangen

  • 26 July 2021
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Goedendag,

 

Ik ben afgelopen dagen door mijn standaard bundel heen gegaan. Geen probleem denk ik, ik koop een nieuwe.

Nu moet ik als ik naar dat nummer SMS, altijd bevestigen dat ik dat wil, aangezien het 'extra kosten' kan opleveren. Dit was ik dit keer in eerste instantie vergeten. Ik logde in op mijn telefoon, zag dat het smsje niet verstuurd was en kreeg de pop-up of ik wilde verzenden. Ik klikte op ja, kreeg bevestiging dat ik de bundel had besteld en ik ging door met mijn leven. 

Ik keek even later op mijn telefoon, en ik zag dat ik opeens 11 bundels had, en het smsje met de aanvraag stond nog steeds op 'fout, niet verzonden'.

Nu is dit een 1000mb bundel van ongv 8€, en ik ben een student die niet even 90 euro extra kan neerleggen voor wat MB. 

Ik heb maar 1 smsje gestuurd en hij is 11x ontvangen..

Wat nu?

Graag hulp, alvast dank.

 

Zie fotos voor info

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 29 July 2021, 17:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Stinovixh, welkom! Dat zijn behoorlijk wat sms’jes om je te informeren over één extra bundel. Ik snap heel goed dat als je maar één bundel hebt aangeschaft, je niet zit te wachten op de kosten van 11 bundels. Ik kijk graag even mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Hallo @Stinovixh, welkom! Dat zijn behoorlijk wat sms’jes om je te informeren over één extra bundel. Ik snap heel goed dat als je maar één bundel hebt aangeschaft, je niet zit te wachten op de kosten van 11 bundels. Ik kijk graag even mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Hoi @Denise_ , de gegevens zijn ingevuld!

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt. Ik zie in het systeem dat er op 26 juli tussen 10:17 en 10:29 in totaal 11 keer een sms is verstuurd naar 1266. Als gevolg is er ook 11 keer een Extra Bundel geactiveerd. In jouw eerste bericht gaf je aan slechts één te willen gebruiken. Toch zie ik dat er inmiddels twee bundels volledig verbruikt zijn. Een derde bundel is inmiddels ook aangebroken. Omdat ik er vanuit ga dat het hier inderdaad om een glitch gaat, gezien de eerste screenshot, wil ik het volgende voorstellen:

Je hebt momenteel 11 bundels à 11000 units. Deze units zijn 31 dagen houdbaar of totdat ze volledig zijn verbruikt. De bundels die je op 25 augustus niet verbruikt of aangebroken hebt, wil ik voor je vergoeden. Je ontvangt de facturen doorgaan rond de 18-20e van de maand. Dat betekent dat de bundels sowieso in rekening worden gebracht op de volgende factuur. Maar de bundels die je niet hebt gebruik, zullen vervolgens op de daaropvolgende factuur vergoed worden. Ik wil je vragen om daarvoor op 25 of 26 augustus een berichtje te plaatsen in dit topic, zodat ik dit voor je kan nakijken.

Hoi @Denise_ , dat lijkt me een uitstekende oplossing, hartelijk dank!