Beantwoord

Extra Verbruikskosten

  • 6 May 2021
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Vorige maand heb ik een online aankoop gedaan en betaald via KPN. Normaal gesproken wordt het bedrag gelijk met mijn abonnementskosten voor KPN mobiel geïncasseerd. In mijn overzicht zie ik dat mijn online aankoop van vorige maand nog niet betaald is betaald, maar ik zie ook nergens hoe ik dat bedrag nu wel kan voldoen. Hoe zorg ik ervoor dat ik de extra verbruikskosten alsnog kan betalen?


Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jose_ 7 May 2021, 14:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Goeie vraag,  misschien net niet meegenomen op factuur en staat het gewoon op de volgende factuur.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Susanne23 en welkom op het forum!

Wat goed dat je de facturen zo in de gaten houdt. De reactie van @kevster zou een goede verklaring kunnen zijn. Op de factuur worden de abonnementskosten altijd van te voren in rekening gebracht, de verbruikskosten worden (logischerwijs) achteraf in rekening gebracht. Het zou goed kunnen dat de nieuwe periode al was ingegaan waardoor het pas op de volgende factuur in rekening wordt gebracht. Houd de volgende factuur in elk geval even in de gaten. Staat het daar ook niet op? Trek dan even aan de bel.

Je kunt hierover ook telefonisch contact opnemen via 0800 0402 (gratis).

Hartelijk dank voor jullie reacties @Jose_ en @kevster! Ik hou het in de gaten :nerd: