Beantwoord

Factuur alleen via e-mail ontvangen

  • 16 March 2021
  • 3 reacties
  • 432 keer bekeken

ik wil ook graag alleen mijn factuur via de mail ontvangen

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 March 2021, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en welkom @janne17! 

De factuur wordt niet meer per mail verstuurd inderdaad. Dit is onlangs gewijzigd met de privacy van onze klanten in gedachten, om je gegevens te beschermen. Op de factuur staat natuurlijk privacygevoelige informatie. Daarom kan ik het niet voor je aanzetten. Je kunt je facturen tot een jaar terug bekijken en downloaden door in te loggen op MijnKPN. Als je nog geen account (KPN ID) hebt om in te loggen, dan kan je hier gemakkelijk een KPN ID aanmaken.

Ik dacht dat KPN tot inkeer was gekomen maar het is tijdelijke aard.

Ja…. we kregen (gelukkig) weer een groot aantal maanden de factuur bijgevoegd in de e-mail.
( hoeveel gal is er gespuwd voordat men besloot deze ‘proef’ terug te draaien ? )

Maar deze maand heeft men het nodig gevonden dit besluit weer terug te draaien…… de factuur wordt niet meer bijgevoegd.
Men schermt met privacy….. en hoe zit dat dan bij zakelijke klanten: daar geldt dit argument blijkbaar niet ?

Tja…. niet leuk als de ene KPN afdeling de andere KPN afdeling tegenspreekt.
Kap met die onzin en laat de klant - desnoods met een vinkje in MIJN KPN - zelf bepalen of hij de factuur bijgevoegd wil hebben in de e-mail.

Wie is KPN om te besluiten wat voor mij goed is.
( gevolg is dat ik voor mijn schoonmoeder iedere maand moet gaan inloggen om de factuur te downloaden )

Een groot man zei eens: beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Welnu dat ‘ten halve gekeerd’ leek bereikt te zijn………… maar nu toch gen hele gedwaald ?

Reputatie 7
Badge +24

Maar deze maand heeft men het nodig gevonden dit besluit weer terug te draaien…… de factuur wordt niet meer bijgevoegd.
Men schermt met privacy….. en hoe zit dat dan bij zakelijke klanten: daar geldt dit argument blijkbaar niet ?

De particuliere klanten hebben (bijna???) allemaal een automatische afschrijving. Dus daar kunnen ze dit kunstje wel flikken. Bij de zakelijke klanten zullen er denk ik veel zijn die geen automatische afschrijving hebben(???). En dan word er bij veel klanten niet of veel te laat betaald. Knap vervelend.Â