Beantwoord

Factuur bekijken niet mogelijk van mobiel

  • 27 May 2019
  • 5 reacties
  • 1217 keer bekeken

Ik kan de factuur van mijn mobiel niet bekjken, om te zien wat ik voor nummers heb gebeld
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 29 May 2019, 11:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Welkom @Vutter 602. Je kan via MijnKPN jouw facturen inzien. Ook krijg je elke maand de factuur per mail toegestuurd (mits wij het juiste e-mailadres hebben). Ik hoor graag of dat lukt. Zo niet, laat het dan vooral weten.
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niets meer van je gehoord @Vutter 602 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Vanaf deze maand is de factuur voor de kosten van mijn mobiele abonnement niet meer bijgesloten in mijn mail i.v.m. privacy reden.

Ik zou hem kunnen bekijken in Mijnkpn.

Dit is echter niet mogelijk voor facturen van mijn mobiel, ik krijg alleen de facturen te zien van mijn vaste telefoon.

Bovendien vind ik het abnormaal dat ik van KPN nergens een telefoonnummer kan vinden om u hierover telefonisch te raadplegen

Ik zie alleen facturen van begin 2020 

Als ik naar mijn KPN ga wat ik al jaren doe zie ik waar mijn naam moet staan alleen maarknipperende streepjes en facturen van een jaar oud. Waar ligt dat aan?