Beantwoord

Factuur betalen via app werkt niet

  • 30 November 2019
  • 6 reacties
  • 189 keer bekeken

Ophalen van gegevens (tijdelijk) niet mogelijk tijdens ophalen van factuur om te betalen.

Ik ben al een week aan het proberen maar kom er niet in op de app. Al een keer opnieuw geïnstalleerd en Hij hoeft niet geüpdatet worden etc.

Op de chat snappen ze het niet helemaal en sturen ze me een link waar ik het kan betalen. 

Zou het fijn vinden als de app het gewoon doet 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 4 December 2019, 19:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi! Logisch dat je dit graag via de app wilt regelen. Wat als je de app op een ander toestel gebruikt, gaat het dan wel goed? Zo nee, zou je dan op je MijnKPN in willen loggen via de webbrowser? Werkt het daar wel? Als het nog gaat om het betalen van een factuur raad ik je wel aan om de alternatieve stappen op deze pagina te proberen. Dan heb je de factuur in elk geval betaald, dat lijkt me het belangrijkste. Dan kunnen we ons daarna focussen op wat er precies mis gaat in de app. :slight_smile:

Hoi! Logisch dat je dit graag via de app wilt regelen. Wat als je de app op een ander toestel gebruikt, gaat het dan wel goed? Zo nee, zou je dan op je MijnKPN in willen loggen via de webbrowser? Werkt het daar wel? Als het nog gaat om het betalen van een factuur raad ik je wel aan om de alternatieve stappen op deze pagina te proberen. Dan heb je de factuur in elk geval betaald, dat lijkt me het belangrijkste. Dan kunnen we ons daarna focussen op wat er precies mis gaat in de app. :slight_smile:


hoi sanne, eindelijk iemand met een antwoord waar ik wat aan heb, ik had mijn facturen inmiddels al via de laptop betaald dus ik moet even wachten tot de volgende.

je hoort nog van me

Reputatie 7
Badge +17

Check, bedankt voor de terugkoppeling! Ik hoop dat het met de volgende factuur wel goed gaat, zo niet dan zie ik je bericht vanzelf verschijnen. :smile:

👍🏻

Check, bedankt voor de terugkoppeling! Ik hoop dat het met de volgende factuur wel goed gaat, zo niet dan zie ik je bericht vanzelf verschijnen. :smile:

Alles doet het weer! Bedankt voor de info 👍🏻

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal top! :grin:  Graag gedaan, fijn dat het weer werkt!

Reageer