Beantwoord

Factuur nieuwe telefoon?

  • 30 April 2019
  • 7 reacties
  • 1010 keer bekeken

Badge
Waar kan ik de factuur vinden van mijn nieuwe telefoon, op MijnKPN kan ik hem niet vinden. Deze telefoon heb ik verkregen door mijn abonnement te verlengen via MijnKPN. Volgens mij heeft deze nooit in de verpakking gezeten.

Bvd Ed
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 May 2019, 19:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ed, welkom hier.

Dit kan ik gelukkig voor je achterhalen. Gaat het om de S8?

Volgens mij heeft deze nooit in de verpakking gezeten.

Wat gek. Hoe heb je deze ontvangen? Zo in de hand? Wel met lader en alles erbij?
Badge
Hoi Alex, alles netjes verpakt ontvangen via pakketpost, ook een felicitatiebrief met mijn nieuwe telefoon zat erbij maar helaas geen factuur.

Het gaat inderdaad om de S8

Gr Ed
Reputatie 7
Badge +24
Kan ik voor je achterhalen.

Zie echter wel een ander e-mailadres staan dan het adres dat je hier gebruikt, een kpnmail.nl adres.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag de naam van de contractant, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening. Deze gegevens worden overigens niet openbaar.
Badge
Hoi Alex, als het goed is staat nu alles er in, heb ook het email adres aangepast. Ook bij "persoonlijke opmerkingen" staat alles voor de zekerheid nog eens opgesomt.

Bvd Ed
Reputatie 7
Badge +24
Top, heb het gemaild naar het @kpnmail.nl adres. Open de bijlage en scrol naar beneden. Daar zie je de factuur. Gelukt?
Badge
Top, bedankt.

Gr Ed
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.