Beantwoord

Factuur per post nooit aangevraagd

  • 11 July 2020
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Beste KPN,

Ik wil geen facturen per post ontvangen. Ik heb hier ook nooit om gevraagd, dus wil graag de kosten hiervan die op de factuur staan terug ontvangen. Ik kan dit niet zelf aanpassen en heb dit dus ook nooit aangezet als verzoek na overgang vanuit Telfort. Vervelend dat dit gebeurd. Graag opnemen als development verbetering voor jullie service en deze setting voor mij aanpassen. Ook graag crediteren wat er aan kosten gefactureerd is.

 

Groeten, Ingrid

icon

Beste antwoord door Susan_ 17 July 2020, 09:26

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ingrid KPN, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je opeens gaat betalen voor facturen via de post. Ik begrijp dat je dit ook nooit hebt aangevraagd. Betaalde je bij Telfort ook altijd via automatische incasso? Indien je namelijk gebruik maakt (en maakte) van een acceptgiro, dan hoort hier een factuur per post bij. Dan kan het alleen veranderd worden op het moment dat je de acceptgiro omzet naar een automatische incasso.

In ieder geval kijk ik graag even met je mee wat de kosten zijn geweest en hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zou je daarvoor jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Hoi, ik heb de gegevens aangepast in mijn profiel. Bij Telfort ontving ik geen acceptgiro, en is het ook nooit gelukt om een automatische incasso te regelen, ondanks meerdere telefoontjes met de klantenservice. Daar reageerde ik dus altijd maar op de SMS van de openstaande rekening. Daar wilde ik graag van af, vandaar dat ik dat in de KPN settings heb aangepast toen ik ontdekte dat dit daar kon.

Reputatie 7
Badge +21

@Ingrid KPN ik heb de factuurvorm gewijzigd van papier per post naar e-mail. Per juni is het alweer gewijzigd naar automatische incasso. Alleen op de factuur van juli zie ik de kosten voor factuur per post terug. Die € 1,95 zal ik gaan vergoeden voor je, en zie je terug als min-bedrag op de factuur van augustus. Mocht daar ook nog die € 1,95 in rekening zijn gebracht, trek dan opnieuw even aan mijn mouw. Ik kan dat op voorhand namelijk niet zien, of die kosten nog in rekening gebracht gaan worden. Maar stel je ziet ook die € 1,95 op de factuur van augustus, dan hoor ik het graag!

Is het op deze manier voor jou opgelost? :blush:

Ja, zo is het goed als de factuur is aangepast. Dank je.

Reageer