Beantwoord

factuuradres wijkt af

  • 20 April 2020
  • 2 reacties
  • 253 keer bekeken

Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN
mijn adres gegevens kloppen gewoon dus snap het niet helemaal groetjes Edwin

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 22 April 2020, 18:02

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Edwin peeters , de juiste adresgegevens voor verschillende abo's i.c.m. met recht op korting werken zeer nauwkeurig, die dienen exact gelijk te zijn, voorbeeld:

Dorpstraat -/- Dorpsstraat

Huisnummer 35a -/- huisnummer 35A

en ga zo maar door.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Edwin peeters en welkom op het forum! Wat JanD aangeeft klopt, daarnaast heb je het adres waar het abonnement op geregistreerd is en het factuuradres. Juist dat laatste moet goed staan om voor de voordelen in aanmerking te komen, dus als je inlogt op je MijnKPN, onder Producten het abonnement kiest waar het om gaat en dan naar persoons- en betaalgegevens gaat zul je daar onderaan het factuuradres zien en aan kunnen passen. :slight_smile: Als die weer klopt en je maakt nog gebruik van KPN Compleet, meld je dan opnieuw aan voor de voordelen. Hopelijk lukt het zo! 

Reageer