Beantwoord

Feedback laatste update van MijnKPN app

  • 6 September 2021
  • 14 reacties
  • 251 keer bekeken

Ik vindt de laatste update van de kpn app slecht

vroeger zag ik gewoon 0 - tot 5000 

nu veranderd in 0 - tot 5 GB

als ik inlog zie ik oude gegevens data verbruik nog wel.. 

maar in de app in nu gewijzigd in gb

ik vindt dit er onhandig.

graag terug zetten. 

in de oude situatie zie je ook m’n verbruik door lopen 

in nieuw zie je alleen 1.1 gb -1.2 gb maar niet wat er tussen zit. KPN graag nieuwe update 

en terug zoals het was 

 

Mvg 



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door MarjolinaBimbambina 8 September 2021, 21:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7

Ook ik prefereer een weergave in MB's i.p.v. GB's.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ron69 en @wjb, jammer dat jullie deze weergave minder prettig vinden en daardoor niet volledig te spreken zijn over de nieuwe app, ik geef dit even door aan de ontwikkelaars!

Reputatie 7
Badge +22

@Maja_ ik ben er ook al mee bezig, misschien handig om topics bij elkaar te voegen?

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, ik zie het inderdaad, ik had dit topic onder de aandacht gebracht bij Marjolijn maar ze heeft in jouw topic al aangegeven dat ze er mee bezig zijn, top!

Reputatie 7
Badge +22

Ah, ik zie het inderdaad, ik had dit topic onder de aandacht gebracht bij Marjolijn maar ze heeft in jouw topic al aangegeven dat ze er mee bezig zijn, top!

Begrijp ik hier nou uit dat het gewoon zo blijft? Of ga je deze 2 topics bij elkaar voegen? 🤔

Reputatie 2

Ik vindt de laatste update van de kpn app slecht

vroeger zag ik gewoon 0 - tot 5000 

nu veranderd in 0 - tot 5 GB

als ik inlog zie ik oude gegevens data verbruik nog wel.. 

maar in de app in nu gewijzigd in gb

ik vindt dit er onhandig.

graag terug zetten. 

in de oude situatie zie je ook m’n verbruik door lopen 

in nieuw zie je alleen 1.1 gb -1.2 gb maar niet wat er tussen zit. KPN graag nieuwe update 

en terug zoals het was 

 

Mvg 



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

 

Hi Ron,

 

Dit probleem wordt binnenkort verholpen gelukkig! Dank voor je feedback!

 

Groet,

 

Marjolijn

Reputatie 7
Badge +22

@MarjolinaBimbambina jullie hebben het veranderd met het aflezen van de databundel:

Het is dus van GB naar MB gegaan. @wjb, @Ron69 zouden jullie eens willen kijken of dit bij jullie ook is opgelost?

Reputatie 7
Badge +20

Bij mijzelf staan er nog Gb's @Dennis Schreve :thinking:

Reputatie 7

Bij mijzelf staan er nog Gb's @Dennis Schreve :thinking:

Hier zijn de MB's weer terug.

 

Reputatie 7
Badge +22

Bij mijzelf staan er nog Gb's @Dennis Schreve :thinking:

@Maja_ dan ben jij het buitenbeentje! 😂🤣😉

Reputatie 2

Hi,

 

Er is een ruling aangebracht waardoor je bij een abonnement boven de 10g, gigs ziet, en daaronder, mb’s. Dit omdat andersom klanten met zulke grote bundels het niet fijn vinden om 10.000 mb te zien. We blijven feedback volgen en proberen iedereen happy te houden ;)

Reputatie 7

Er is een ruling aangebracht waardoor je bij een abonnement boven de 10g, gigs ziet, en daaronder, mb’s. Dit omdat andersom klanten met zulke grote bundels het niet fijn vinden om 10.000 mb te zien. We blijven feedback volgen en proberen iedereen happy te houden ;)

Dat had ik ook al wel verwacht en ik denk dat dat ook de beste methode is.

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

 

Er is een ruling aangebracht waardoor je bij een abonnement boven de 10g, gigs ziet, en daaronder, mb’s. Dit omdat andersom klanten met zulke grote bundels het niet fijn vinden om 10.000 mb te zien. We blijven feedback volgen en proberen iedereen happy te houden ;)

Dit vind ik persoonlijk ook een hele goede oplossing :blush:  Top dat jullie er zo bovenop zitten!

Oké mooi bij mij ook weer zoals het was

veel beter toch zo. 
Ben er blij mee