Beantwoord

FON wachtwoord wordt niet herkend en 1266 geeft "Sorry, operation failed

  • 30 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Ïk heb een mobiel abonnement bij KPN en ik wilde zojuist weer eens via KPN FON internetten, maar mijn wachtwoord wordt niet herkend.
Ik heb "wifi aan" per SMS verstuurd naar 1266, maar ik krijg "Sorry, operation failed" als antwoord.
Hoe nu verder?
Bij voorbaat dank!

Groeten,

Gosse
icon

Beste antwoord door Paul_ 31 augustus 2017, 08:46

Bedankt voor je privébericht Gosse! Het blijkt hier om een zakelijk abonnement te gaan en Gosse gaat contact opnemen via het zakelijk forum of 1200.



Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hey Gosse, welkom! Als het wachtwoord niet geaccepteerd wordt dan reset ik 'm voor je. Je kan het zelf helaas (nog) niet via de SMS of op een andere manier. Als je reageert op m'n privébericht dan regel ik het!
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je privébericht Gosse! Het blijkt hier om een zakelijk abonnement te gaan en Gosse gaat contact opnemen via het zakelijk forum of 1200.

Reageer