Beantwoord

[Forum-poll?] Vreemde opmaak iPhone 6 Plus iOS 10.3.3!?

• 9 december 2017
  • 20 reacties
  • 174 keer bekeken

Reputatie 6
Hallo KPN!?

Mijn nieuwe topic ziet er wel heel apart uit op mijn iPhone 6 Plus / iOS 10.3.3 - Safari browser!

Hoe dan KPN?

Heb een fijn weekend! 😎

admin: topic naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Natasja_1 13 december 2017, 12:45

Ha Berend, ik heb het doorgezet naar Thomas! Sjors jij ook bedankt voor het testen 😉
Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 6
Hallo KPN!

Als ik dus NIET ben ingelogd ziet het er beter uit, zoals het hoort?

Jammer! dat ik juist op mijn iPhone - andere mobiels? - er last van heb!

⚠ Heb een veilige code oranje morgen!
Reputatie 6
Hallo KPN!

Is dit wat?

bron: @SjorsK ?
Reputatie 7
Badge +15
Het probleem komt alleen voor als je bent ingelogt en gestemd hebt, getest op Safari (Door Berend), Chrome (Door mij) maar dan minimized zodat ie netjes over de lijntjes van het thema gaat en op mijn mobiel met de smasung browser.

Als de rode tekst weg gehaald wordt uit de CSS werkt 't prima 😃
Reputatie 6
Het probleem komt alleen voor als je bent ingelogt en gestemd hebt, getest op Safari (Door Berend), Chrome (Door mij) maar dan minimized zodat ie netjes over de lijntjes van het thema gaat en op mijn mobiel met de smasung browser.

Als de rode tekst weg gehaald wordt uit de CSS werkt 't prima :D

Hi @SjorsK!

Bedankt voor je support! 😎
Reputatie 7
Badge +18
Even een goedbedoelde waarschuwing, Berend
Maar je moet toch echt IOS 11.2 gaan binnenhalen, het is onverstandig om met een oud besturingssysteem te blijven draaien.
Van jou mag je toch wel verwachten dat je weet wat de risico's van een verouderd besturingssysteem zijn.
Reputatie 7
Badge +15
Het is trouwens geen bug in een verouderde versie van is. Het probleem komt ook voor op andere moderne browsers
Reputatie 6
Even een goedbedoelde waarschuwing, Berend
Maar je moet toch echt IOS 11.2 gaan binnenhalen, het is onverstandig om met een oud besturingssysteem te blijven draaien.
Van jou mag je toch wel verwachten dat je weet wat de risico's van een verouderd besturingssysteem zijn.

Goedemorgen @huistijger!

Bedankt voor je bezorgdheid en je kritische noot in relatie tot een bepaalde verwachting die men van mij zou kunnen hebben, dat kan ik altijd zeer waarderen van mede forumleden!

Natuurlijk ken ik de risico's van het werken met een 'verouderd' besturingssysteem. Het besluit voorlopig op iOS 10 te blijven en dus de eventuele veiligheidsrisico's neem ik hierin bewust, omdat ik er nog niet van overtuigd ben dat iOS 11.2 lekker zal draaien op mijn 'oude' iPhone 6 Plus / 16GB. En ik haat bloatwarez!

Heb een hele fijne zondag! 😎
Reputatie 6
Het is trouwens geen bug in een verouderde versie van is. Het probleem komt ook voor op andere moderne browsers
Goedemorgen @SjorsK!

Inderdaad is het natuurlijk een foutje in de software waar het Forum op draait, maar daar heb jij gisteren al direct even de oplossing voor gevonden! KPN is nu weer aan zet!

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 6
@huistijger Ik heb per abuis jouw bericht als BA gemarkeerd, dit komt door mijn ietwat te lompe duimen voor dat - portrait - toetsenbord in iOS! 😁

Heb een fijne en toch ook veilige zondag! 😎
Reputatie 7
Badge +18
@huistijger Ik heb per abuis jouw bericht als als BA gemarkeerd, dit komt door mijn ietwat te lompe duimen voor dat - portrait - toetsenbord in iOS! 😁

Dan vraag je toch vriendelijk of een KPN medewerker dat even ongedaan maakt?
Ik heb er geen problemen mee hoor 🐈
Reputatie 6
@huistijger Ik heb per abuis jouw bericht als als BA gemarkeerd, dit komt door mijn ietwat te lompe duimen voor dat - portrait - toetsenbord in iOS! 😁

Dan vraag je toch vriendelijk of een KPN medewerker dat even ongedaan maakt?
Ik heb er geen problemen mee hoor 🐈

Hi @huistijger!

Dat zal ik doen - bedankt voor de tip! - om misverstanden ten aanzien van het BA te voorkomen. Sportief opgevat van je! En daar hou ik van! 😉
Reputatie 7
@BerendDeMeyer_
Misschien een idee voor KPN SHOP......2 universele duimen ietwat minder lomp voor IOS toetsenbord.
😀
Reputatie 7
Badge +18
Is mij ook wel eens overkomen hoor Berend dat ik Like wou aanklikken en klikte ik ook BA aan
Lastig dat je dat niet weer ongedaan kunt maken.
Een vergissing is snel gemaakt, knopjes zitten erg dicht bijelkaar.
Zo, nu eerst koffie
Reputatie 6
@BerendDeMeyer_
Misschien een idee voor KPN SHOP......2 universele duimen ietwat minder lomp voor IOS toetsenbord.
😀

Goedemorgen! @Dreekuh-53,

Dit zijn berichten waar ik natuurlijk echt vrolijk van word! 😂 LOL!!!!

Heb een fijne zondag! 😎
Reputatie 6
Is mij ook wel eens overkomen hoor Berend dat ik Like wou aanklikken en klikte ik ook BA aan
Zo, nu eerst koffie

Hi @huistijger!

Precies! Ik wil het natuurlijk geen design-foutje noemen, maar deze komt er aardig dicht bij in de buurt! 😉
Reputatie 7
Zo, nu eerst koffie

Hi @huistijger!

Precies! Ik wil het natuurlijk geen design-foutje noemen, maar deze komt er aardig dicht bij in de buurt! 😉

Hè BAh. 😉 😀

Sorry kon het niet laten @BerendDeMeyer en @huistijger. 😛🙂
Reputatie 7
Badge +18

Hè BAh. 😉 😀

Sorry kon het niet laten @BerendDeMeyer en @huistijger. 🙄

Het zal wel aan mijn algemene ontwikkeling of aan mijn IQ liggen, maar het ontgaat mij even wat je bedoeld....
Reputatie 7
Off topic.

Beste Antwoord, BA.
Een gerecht niet lekker vinden........ , BAh. ?
Reputatie 6
@BerendDeMeyer_
😀

Hi @Dreekuh-53,

Ik ben helaas net te laat met bestellen, deze iHand - en geen (E)i hè KPN! - is helemaal uitverkocht! 😉

Heb een fijne week! 😎
Reputatie 7
Badge +10
Ha Berend, ik heb het doorgezet naar Thomas! Sjors jij ook bedankt voor het testen 😉

Reageer