Fout overzicht Mijn KPN

• 25 juni 2014
  • 3 reacties
  • 1114 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik heb het  telefoonnummer van mijn man via Mijn KPN toegevoegd voor de korting familievoordeel.

Als ik nu inlog krijg ik de gegevens te zien van zijn toestel ipv die van mezelf.

Alleen bij het overzicht van de facturen komt mijn nummer nog in het overzicht voor.

Waar kan ik dit wijzigen zodat ik mijn eigen gegevens weer te zien krijg?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hebben beide nummers hetzelfde klantnummer of hebben ze ieders een eigen? Er is namelijk per klantnummer een mijnkpn account nodig om de gegevens in te kunnen zien.

Op de website zou er rechtsboven een optie moeten staan om tussen de nummers te kunnen schakelen als ze op hetzelfde klantnummer staan, in de MijnKPN app zal rechtsboven ook een icoon staan om te kunnen switchen tussen nummers.

We hebben beide een apart klantnummer daarom was ik ook zo verbaasd. Mijn man heeft zijn eigen MijnKpn account. Het enige icoontje wat ik bovenin zie is een mobieltje. Als ik daarop klik verandert er niets.

Kan het een probleem zijn dat ik internet explorer gebruik?

Reputatie 2
Badge
Welkom Sab,

Het gaat mis bij het uitloggen, een bekend probleem en inmiddels al meerdere malen gemeld bij KPN, het is echter nog niet verholpen.

Eerst klikken op http://www.kpn.com/logout en vervolgens rechts klikken op "inloggen MijnKPN", lukt het na één keer niet dan een tweede keer.

De koekjes die kpn.com plaatst worden bij het uitloggen via de website niet opgegeten, als je handmatig klikt wel.

Succes!

Reageer