Beantwoord

Foutcode 0210 MijnKPN app

• 17 december 2015
  • 3 reacties
  • 341 keer bekeken

Beste KPN,

Ik kon eerst nog in de mijn KPN app inloggen, maar afgelopen maandag heb ik nieuwe abonnement gekregen. Diezelfde dag en gisteren kon ik nog wel inloggen in de app (terwijl toen mijn abo al over was gezet). Ik heb al meerdere keren geprobeerd zelfs een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt en weer geprobeerd, maar dit maakt geen verschil. Wel beetje vervelend dat die het niet doet! Hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Joran 20 december 2015, 15:05

Dag Melis, welkom op het forum!

Deze foutcode betekent dat er een MijnKPN is aangemaakt voor een andere dienst (zakelijk/consumenten), maar lijkt zich soms ook voor te doen als een account wordt aangemaakt via de app zelf. Kun je eens proberen via een browser een MijnKPN account aan te maken op deze pagina? Als je vervolgens kunt inloggen op de website moet het ook werken in de app. Ik hoor graag of dat het geval is :)

Bekijk origineel

3 reacties

Of iemand anders die dit weet? 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Dag Melis, welkom op het forum!

Deze foutcode betekent dat er een MijnKPN is aangemaakt voor een andere dienst (zakelijk/consumenten), maar lijkt zich soms ook voor te doen als een account wordt aangemaakt via de app zelf. Kun je eens proberen via een browser een MijnKPN account aan te maken op deze pagina? Als je vervolgens kunt inloggen op de website moet het ook werken in de app. Ik hoor graag of dat het geval is :)

Is helemaal gelukt! Heel erg bedankt voor je reactie 🙂.

Reageer