Beantwoord

Foutmelding bij JA sms'en naar 6688 (nummerbehoud)

  • 27 November 2019
  • 10 reacties
  • 726 keer bekeken

Badge

Hi ook ik heb de vraag gekregen ja naar 6688 te sturen. ( nummerbehoud). Melding is operation failed. Ik heb een iphone. Hoe los ik dit op?

Wilfred

icon

Beste antwoord door Susan_ 8 December 2019, 09:48

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Wilfredk, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Als je geen sms kan versturen naar 6688, kan het zijn dat je een blokkade op betaalde sms diensten aan hebt staan bij je provider of in je toestel! Je kan dit dus even navragen bij je huidige provider, en bij een iPhone kan je het even controleren bij instellingen > sms diensten (bij Android is het dan geavanceerd en premium sms diensten, bij iPhone verschilt dit volgens mij per toestel).

Kan je laten weten of het gelukt is? Zo niet, dan moeten we even handmatig iets invoeren en hebben we van je huidige provider ook het simkaartnummer en klantnummer nodig. Je kan dan het beste even met ons bellen via 0800-0402 of gebruik maken van onze LiveChat (vanwege de verificatie).

Badge

Hi @Susan_ 

Ik heb gisteren al even gebeld. De andere oplossingen werkten voor mij niet. Ik begreep dat er iets ‘hing’ wat nu handmatig wordt doorgezet. Binnen 72 uur zou ik een nieuw berichtje moeten hebben. Ik wacht het even af.

dank!

Wilfred

Reputatie 7
Badge +21

@Wilfredk, oke is helemaal goed. Mocht ik hier nog iets in kunnen betekenen dan weet je me te vinden!

Badge

Hi @Susan_  helaas nog altijd de foutmelding  wat kan ik doen?

 

Reputatie 7
Badge +21

@Wilfredk, hmm niet handig! Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en het te behouden 06-nummer? En indien je al iets van KPN hebt ontvangen (simkaartnummer, klantnummer), dan zie ik die ook graag terug bij persoonlijke opmerkingen! Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je.

Badge

@Susan_ Done!

Reputatie 7
Badge +21

@Wilfredk bedankt! Ik zie geen actief verzoek tot overname. Wel een verzoek dat uiteindelijk geannuleerd / geblokkeerd is, maar geen verzoek dat nog loopt.. Maar mijn vraag is daarbij wel, is het particulier of zakelijk afgesloten? Want ik kan alleen de particuliere aanvragen inzien. Zakelijk kan je navragen via 0800-0403!

Reputatie 7
Badge +21

@Wilfredk, kan je aangeven of je inmiddels contact hebt gehad en of je antwoord op jouw vraag hebt gekregen?

Badge

@Susan_ alles is opgelost - het was idd zakelijk. Inmiddels geregeld. Dank

Reputatie 7
Badge +21

@Wilfredk, fijn om te lezen en bedankt voor de terugkoppeling! :blush:

Reageer