Beantwoord

Fysic FM-9600 puk code invoeren wil niet meer

• 9 mei 2018
  • 3 reacties
  • 409 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb 3 keer de verkeerde pin code ingedrukt. Nu moet ik met een puk code ontgrendelen. Ik heb de code. De telefoon laat echter op het scherm allen “mislukt” en een rood kruis. Geen van de totsen reageert. Hoe kan ik nu de puk code invoeren?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Ciska fysic 11 mei 2018, 20:30

Bedankt voor jullie advies. Ben naar kpn winkel gegaan. Daar hebben ze me een nieuwe sim-kaart gegeven en meteen allse weer goed gemaakt. Probleem opgelost. Prima service van de kpn winkel in Veldhoven.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Poeh! Dat is algemeen gezien een exoot. 🙂
Ik heb de handleiding er even bij gezocht, maar die vertelt helaas heel erg weinig (niets.) over het invoeren van de PUK. Enkel dat je de PUK nodig kan hebben bij 3x foute pin. (Joh.)

Ik zou hem eens opnieuw starten, en dan als je de PUK kan invoeren deze gewoon intikken (ook al zie je niets) en dan op # drukken. Hopen dat dat het oplost... Zo niet en hij blijft je niet aanbieden om een PUK in te tikken wat je ook doet, dan kan je de simkaart even in een ander toestel duwen, daar de PUK-code intikken en hem vervolgens weer terugplaatsen in je Fysic. Let op dat je maximaal 10 keer de PUK fout of onvolledig in kan tikken, daarna is de simkaart permanent geblokkeerd.

Werkt ook dat niet of heb je bijvoorbeeld geen ander toestel waar je de SIM even in kan stoppen?
Dan is het of even wachten op iemand hier die toevallig verstand heeft van dit toestel óf anders even een nieuwe simkaart aanvragen. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
In dit geval lijkt me het beste een nieuwe simkaart met behoud van nummer aan te vragen.
Kun je zo bij een KPN-winkel krijgen of anders willen ze hem ook wel opsturen, als je even belt met 0800-0402 of chatten op de website
Een webcare-medewerker kan je ook aan een simkaart helpen, die neemt dit wel binnen enkele dagen over.
Reputatie 1
Bedankt voor jullie advies. Ben naar kpn winkel gegaan. Daar hebben ze me een nieuwe sim-kaart gegeven en meteen allse weer goed gemaakt. Probleem opgelost. Prima service van de kpn winkel in Veldhoven.

Reageer