Beantwoord

Garantie toestelverzekering

Afgelopen januari heb ik een claim gedaan bij KPN toestelverzekering. Netjes een nieuw toestel mogen ontvangen.

Deze maand heb ik mijn abonnement mogen verlengen en een nieuw toestel gekregen. Nu wil ik mijn oude toestel die ik via de claim heb gekregen overdragen aan een nieuwe eigenaar. Er zit nog 20 maanden garantie op het toestel. Echter heb ik nooit een garantiebon mogen ontvangen die ik kan overdragen naar de nieuwe eigenaar.

Zover ik begrijp is garantie toestel gevonden en niet persoonsgebonden en moet ik dit ook schriftelijk kunnen overdragen aan een nieuwe gebruiker?

BVD
icon

Beste antwoord door Justin_ 21 april 2018, 19:42

Hoi MarryEva, welkom op het forum! Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd. 🙂

Volgens mij is het inderdaad zo dat de garantie toestelgebonden is. Ik moet nog wel even intern checken of ik dit bij het juiste eind heb. Je hoort in de loop van komende week van me!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi MarryEva, welkom op het forum! Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd. 🙂

Volgens mij is het inderdaad zo dat de garantie toestelgebonden is. Ik moet nog wel even intern checken of ik dit bij het juiste eind heb. Je hoort in de loop van komende week van me!

Reageer