Beantwoord

Gebeld door 1300 nummers, is dit van KPN?

  • 24 January 2019
  • 4 reacties
  • 236 keer bekeken

Reputatie 2
Recent wordt ik regelmatig gebeld door het nummer 1354. Online is hier niets over te vinden maar gezien enkele nummers die beginnen met 13 van KPN zijn ben ik benieuwd of dat een van de nummers is waarmee men wellicht klanten belt. Ik kan het nummer niet terug bellen.

Mocht iemand iets weten dan stel ik dat op prijs!
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 January 2019, 21:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Baris Kaya, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De nummers die KPN gebruikt om klanten te bereiken, beginnen niet met 1354. Je kan deze telefoonnummers op de website terugvinden. Verder kan je ons altijd bereiken via 0800-0402 . Als ik op Google kijk, zie ik ook niet echt een nummer met deze cijfers, het zijn er ook niet veel moet ik zeggen (vaak bestaat een nummer uit meer dan 4 cijfers). Alleen nummers zoals 1266, 1515 en 6688 worden op het moment gebruikt maar deze sturen alleen sms'jes en deze bellen jou niet.

Mocht je hier last van ervaren, kan je het nummer toevoegen aan jouw contacten en dan dat contact blokkeren.
Ik had exact hetzelfde nummer dat mij nu net belde. Heb niet opgenomen of teruggebeld.
Reputatie 2
Ik had exact hetzelfde nummer dat mij nu net belde. Heb niet opgenomen of teruggebeld.

Ik heb inmiddels het nummer opgenomen. Het nummer is van Amnesty international. Het is dus veilig.
Oh bedankt voor de tip:) Vreemd dat mijn Samsung niet de naam weergeeft. Ik verwachte hun idd. Hele geruststelling.

Reageer