Beantwoord

Geblokkeerd omdat mijn zoontje dingen heeft besteld via google

  • 3 August 2020
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Goedemiddag,

Afgelopen weekend is mijn vader overleden na een onverwachte hersenbloeding. Ik heb direct contact gehad met kpn omdat ik in het buitenland vast zit en ineens zonder waarschuwingen geblokkeerd ben. En hierdoor geen afscheid heb kunnen nemen van mijn vader.

Mijn zoontje heeft via google allemaal dingen besteld, waardoor ik schijnbaar geblokkeerd ben door kpn. Nu is het zo dat ik dan een nummer van credit Risk zou moeten bellen. Maar ik zit nog steeds vast in het buitenland en jullie hebben mij geblokkeerd, dus ik kan niks bellen. (Mobiel abonnement)

Ik heb via de chat iemand gesproken, die aangaf dat KPN dan intern opnieuw zou bellen met credit Risk om een oplossing te vinden voor mij. Omdat ik niet kan bellen, alleen gebeld worden. Nu was ik benieuwd of er al iets bekend was.

Zouden jullie alsjeblieft kunnen kijken, contact kunnen opnemen met credit risk, aangezien ik dit niet kan. Om mijn blokkering opgeheven te krijgen.

Alvast bedankt,

icon

Beste antwoord door zaltbommel99 16 August 2020, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

In het buitenland heb je toch ook gewoon telefoons? Uw eigen mobiel is toch niet de enige die daar in de verre omtrek te vinden is lijkt me?

Beste Nick83,

Helaas wel. Aangezien ik in quarantaine zit in het appartement waar ik verblijf  in verband met directe code rood. Ik reis zakelijk. En helaas heb ik enkel mijn eigen telefoon in de weide omtrek. En kan het ook aan niemand vragen omdat ik het appartement niet mag verlaten.

Kpn chat medewerker Erik heeft mij gezegd dat kpn voor mij contact zou opnemen intern, en mij zou berichten. Ik mag daarover toch communiceren? Ipv zulke reacties te krijgen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Zaltbommel, welkom op het forum. 

Allereerst gecondoleerd met dit verlies.

Ik heb zojuist ook contact gehad met mijn collega's van CR. Het lastige in dit geval is dat je net een nieuwe klant met dit nummer bij ons bent en gelijk een hoog bedrag op de eerste factuur komt. Dan gaan er wat alarmbelletjes af en wordt je afgesloten. Je vriendin kan in dit geval dit niet voor je regelen, voor mobiele aansluitingen gelden er strenge regels. 

Ik heb met Credit Risk het volgende kunnen afspreken. Als jij ervoor zorgt dat het bedrag dat nu open staat wordt betaald, dan kunnen zij de aansluiting weer voor je activeren. Je ontvangt binnen enkele uren een betaalverzoek via e-mail mocht je dit gelijk willen doen, anders zal het binnen enkele dagen worden afgeschreven via automatische incasso. Als dit op orde is zal de aansluiting weer worden gedeblokkeerd. 

Hou dus ook voor in de toekomst rekening mee dat dit een 'trigger’ is voor ons systeem, wanneer er binnen een erg korte tijd veel via dit soort apps wordt uitgegeven. 

Reputatie 7
Badge +24

@zaltbommel99, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Goedemiddag @Alex_P ,

 

Super bedankt voor je service! Vorige week heb ik direct via de e-mail en Ideal link het openstaande bedrag betaald aan jullie. 

Wel zag ik dat jullie het voor het weekend voor een 2e keer hebben afgeschreven, terwijl het bedrag al aan jullie was overgemaakt via Ideal. Wellicht heeft elkaar dit gekruist? Dit geld hebben wij wel terug gestort omdat wij het geld al hadden betaald.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag @Alex_P ,

 

Super bedankt voor je service! Vorige week heb ik direct via de e-mail en Ideal link het openstaande bedrag betaald aan jullie. 

Wel zag ik dat jullie het voor het weekend voor een 2e keer hebben afgeschreven, terwijl het bedrag al aan jullie was overgemaakt via Ideal. Wellicht heeft elkaar dit gekruist? Dit geld hebben wij wel terug gestort omdat wij het geld al hadden betaald.

 

Mvg

Top, het storneren is verder prima. Logisch ook dat je dat hebt gedaan. 

Geen dank, graag gedaan. :relaxed: