Beantwoord

Geen 31 bij inkomende oproepen

  • 27 March 2020
  • 8 reacties
  • 124 keer bekeken

Mijn telefoon geeft geen 31 aan bij inkomende oproepen, overal gezocht kan niet vinden waar het in zit.

Moet in een instelling bij KPN zitten want heb de SIM kaart overgezet in ander telefoon en toen was het probleem daar ook terug omgewisseld en probleem was weer weg.

 

Krijg dus bv +612345678 te zien bij inkomende oproepen geen 0 of 31

Probleem is dat ik dus niemand rechtstreeks terug kan bellen

 

Wie heeft de oplossing?

icon

Beste antwoord door PeterG 30 March 2020, 20:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Toconi Welkom op het forum. Wat heb je een bijzonder probleem. Ik begrijp de situatie nog niet volledig, is het nou zo dat je het probleem in een ander toestel ook hebt of juist niet? En heb je dit bij alle nummers waardoor je gebeld wordt of zijn het een aantal specifieke nummers? 

 

Hi Rutger,

 

Ja had al begrepen dat het een bijzonder probleem was

Maar is inderdaad bij alle inkomende gesprekken geen 0 of geen 31 wel een +

Dus zo: mobiel +6512345678 en vast +101234567

En als ik nu de SIM in een andere telefoon stop heb ik daar hetzelfde probleem, mij lijkt het dus alsof het in de SIM moet zitten

 

Reputatie 7
Badge +15

@Toconi Ik zou hier graag iets dieper in duiken. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen, het liefst ook met het 06 nummer waar het om gaat? Dan kan ik je gegevens er bij pakken, kijken naar de instellingen en eventuele vervolgstappen nemen. 

Hi Rutger,

 

Mijn 06 nummer staat erin maar is een zakelijk nr maar de it van ons bedrijf komt er ook niet uit, hebben mij een nieuwe telefoon gegeven maar probleem blijft, en aangezien ik al bijna een half jaar loop te tobben ermee dacht ik ga het eens bij kpn proberen

Reputatie 7
Badge +15

@Toconi Duidelijk, dan kan ik het helaas niet voor je uitzoeken in dit geval. Ik heb geen toegang tot zakelijke systemen. Ik zou in dit geval willen adviseren om de persoon die binnen het bedrijf verantwoordelijk is voor het telefoonnummer contact op te laten nemen met KPN. Dit kan via het zakelijke forum of telefonisch via 0800-0403. 

Perfect daarom ook privé geen KPN abonnement nemen denk ik.

Het is hier toch een forum van KPN maar omdat het een zakelijke telefoon is kunnen we geen oplossing aandragen chapeau voor de klantvriendelijkheid uwerzijds.

 

 

Dit is het consumentenplatform. Als je privé een contract hebt zou het hier dus geen probleem zijn (snap je opmerking dan ook niet).

Zakelijk en Privé (consument) zijn bij KPN, net als bij o.a. Vodafone, aparte afdelingen.

Je kunt je gewoon tot het zakelijke platform richten.

Forum: zakelijkforum.kpn.com
Telefonisch: 0800-0403
Zakelijke chat: Klik hier.

Reputatie 7
Badge +15

@Toconi Zoals @PeterG al aangeeft wordt de vraag gesteld op het consumentenforum. Daar kan ik inderdaad geen zakelijke vragen beantwoorden, hoe graag ik dit ook zou willen. Op het moment dat je een privé abonnement bij KPN zou nemen ben volledig tot je dienst. Tot die tijd zal ik je inderdaad moeten verwijzen naar mijn collega's op https://zakelijkforum.kpn.com/ of telefonisch via 0800-0403.