Beantwoord

Geen activatiecode ontvangen voor spotify

  • 31 december 2017
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedemorgen,
Ik ontvang helemaal geen activatiecode voor spotify.
Spotify is nu afgemeld en loopt door tot ring Januari.
Alleen ik kan geen Premium luisteren omdat ik geen code ontvang.

Kunnen jullie me hiermee helpen ?

Gr
icon

Beste antwoord door Joran 1 januari 2018, 17:37

Welkom David! Ik vind Spotify Premium niet terug als abonnementsoptie. Onder jouw KPN ID account zie ik het KPN 2016 Zorgeloos Standaard abonnement. Bij dit abonnement is Spotify niet inbegrepen. Als dit een ander abonnement betreft mis ik wat gegevens denk ik. Reageer dan op mijn privébericht, dan zoek ik het uit!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom David! Ik vind Spotify Premium niet terug als abonnementsoptie. Onder jouw KPN ID account zie ik het KPN 2016 Zorgeloos Standaard abonnement. Bij dit abonnement is Spotify niet inbegrepen. Als dit een ander abonnement betreft mis ik wat gegevens denk ik. Reageer dan op mijn privébericht, dan zoek ik het uit!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi David, ik heb geen privébericht meer gezien en ga er voorzichtig vanuit dat dit is opgelost. Als dat niet het geval is, laat het dan nog even weten.

Reageer