Beantwoord

Geen bereik binnenshuis

• 4 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 322 keer bekeken

Wij wonen in de binnenstad van Alkmaar en hebben - in de gehele wijk - binnenshuis geen bereik van KPN, andere providers (Vodafone & T-Mobile) werken perfect.
Ik heb dit gemeld bij KPN (mei jl.), maar na 3 tickets en heel veel telefoontjes (buitenshuis) ben ik nog geen steek verder.
21 september weer een klacht aangemaakt en ik zou binnen 5 werkdagen gebeld worden, heb vandaag zelf maar even gebeld, want wederom geen gehoor.
Nu bleek het ticket in behandeling te zijn, maar ze konden mij nog niks vertellen over de status, want de klacht wordt behandeld door een andere partij (ander systeem), namelijk NSSD.
Ik wordt hierover nog gebeld, maar ze raden me aan om maandag/dinsdag zelf even contact op te nemen.

Het is toch te slecht voor woorden dat KPN zo omgaat met klachten?
De klant wordt niet op de hoogte gehouden en door een wirwar van systemen weet de klant niet waar die aan toe is.

Graag hoor ik of dit probleem op te lossen is.
icon

Beste antwoord door Koen_1 10 oktober 2017, 16:12

Hoi @Steffen90, bedankt voor je privébericht. Ik heb net met de NSSD gebeld over de situatie, en heb helaas niet zeer positief nieuws gekregen: de locatie is een scheidingsgebied tussen de masten in en geeft hierdoor een laag signaalniveau. Met de huidige bestaande middelen is er geen verbetering mogelijk 😞 Ik heb gevraagd of er concrete plannen voor de toekomst zijn om verbetering voor de locatie te kunnen realiseren, maar hier is helaas nog niets over bekend. Mijn excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi @Steffen90, welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat dit probleem al zo lang speelt, en je nog geen concreet nieuws over de stand van zaken ontvangen hebt. Graag kijk ik wat de huidige status van het ticket is, en wat ik op dit moment voor je kan betekenen! Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Steffen90, bedankt voor je privébericht. Ik heb net met de NSSD gebeld over de situatie, en heb helaas niet zeer positief nieuws gekregen: de locatie is een scheidingsgebied tussen de masten in en geeft hierdoor een laag signaalniveau. Met de huidige bestaande middelen is er geen verbetering mogelijk 😞 Ik heb gevraagd of er concrete plannen voor de toekomst zijn om verbetering voor de locatie te kunnen realiseren, maar hier is helaas nog niets over bekend. Mijn excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +10
Het is natuurlijk ook zeer vreemd om binnenshuis een ether verbinding over lange afstand te moeten gebruiken en niet via je eigen wifi-internet verbinding te kunnen communiceren met de buitenwereld.

Bij de conculega kan het "al" wel.

Hier schreef ik er eerder over, maar niet echt veel enthousiaste reacties tot nu toe :-/

https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/standaard-telefoon-vervangen-door-voip-telefoon-435910

Reageer