Beantwoord

Geen bereik in Griekenland

  • 12 July 2019
  • 12 reacties
  • 306 keer bekeken

Ik ben op dit moment in Griekenland en kan nergens meer naar toe bellen, wel gebeld worden.
Graag zou ik dit zo snel mogelijk opgelost zien

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door VandenBrekel 13 July 2019, 09:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @VandenBrekel, Goed dat je aangeeft dat je niet meer kan bellen en gebeld kan worden. Lukt internetten wel? Kun je aangeven welk toestel je gebruikt en zou je je 06-nummer, postcode, huisnummer willen toevoegen aan je forumprofiel(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan doen we ons best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van je mobiele abonnement
We hebben een zakelijk kpn 1 abonnement sinds één week
Alles kan behalve bellen krijg te horen dat nummmer niet bestaat Samsung s8 plus
Reputatie 7
Badge +21
Hopelijk trap ik een open deur in, maar je hebt er wel aan gedacht om de landencode (zoals +31 voor Nederland) aan je nummer(s) toe te voegen.? Je zou de eerste niet zijn, die alleen het Nederlandse nummer in zijn contactenlijst heeft gezet.
Een slimme tip van @RBxx . Kun je aangeven of je daar aan gedacht hebt, @VandenBrekel ?
Natuurlijk weet ik dat, kon altijd bellen in buitenland maar zijn sinds een week over van Vodafone naar KPN 1
Excuus, @VandenBrekel . Soms zit de oplossing in iets heel simpels, het was het proberen waard. Je hebt je profiel nog niet aangevuld. Kun je dat doen en mij een seintje geven? Ik ga dan kijken of er achter de schermen iets niet goed staat. Je geeft aan dat je sinds kort op het KPN netwerk zit. Bellen lukt(e) nog wel in Nederland? Dus alleen in het buitenland gaat het mis? Alle info is welkom!
Is er nog iemand bij je met een andere mobiele telefoon? Is het in dat geval mogelijk om je SIM kaartje even tijdelijk in dat andere toestel te proberen? Zo kunnen we dingen uitsluiten!
Kan simkaart in toestel van mijn vrouw proberen, op zoek naar een klein pinnetje dan.
Laat resultaat horen.
simkaart omgewisseld maar geen resultaat, ligt NIET aan toestel.
simkaart van mijn vrouw werkt wel in mijn toestel en kpn werkte niet op toestel van mijn vrouw 🙄
Reputatie 7
Badge +30
Ha @VandenBrekel, ik neem het even van mijn collega Erwin over. Heel erg vervelend dat het nog steeds niet werkt! Ik wil je nog meer vragen stellen om tot de kern van het probleem te komen, maar de kans is groot dat er in onze systemen iets niet goed staat sinds de overname vanaf Vodafone. Het probleem is dat ik dat zelf niet in kan zien, omdat je aangeeft bij KPN EEN te zitten. Als je met het nummer van je vrouw belt naar +31612001200 dan kom je bij de telefonische klantenservice. Mijn collega's zouden je dan door moeten kunnen verbinden met de helpdesk van KPN EEN. Hopelijk kom je op die manier snel achter de oplossing voor het probleem! Succes!
Heb net vast mobiel intergratie op mijngesprek app uitgezet en nu kan ik bellen.
collega die ook in buitenland zit heeft dit wel aan staan en kan wel bellen.
mogelijk dat er nog iets niet goed staat,maar als ik nu kan bellen en gebeld worden vind ik het voor nu prima.
Reputatie 7
Badge +30
Klinkt goed! Ik zou inderdaad zeggen: laat het voor nu zo en je kunt alsnog even met ons bellen of chatten als je weer in Nederland bent. Fijn weekend!