Beantwoord

Geen berichten in Voicemail; toch de mededeling dat de berichtbox vol is

  • 19 May 2020
  • 13 reacties
  • 504 keer bekeken

Op mijn iPhone 6S staat voicemail aan. Als mijn nummer gebeld wordt en ik neem niet op komt echter direct de mededeling: Berichtbox is vol, tot ziens en wordt de verbinding verbroken. Als ik voicemail bel of via visual voicemail kijk zijn er echter geen berichten. De berichtbox is leeg. Hoe krijg ik dit werkend?

icon

Beste antwoord door ThijsTDH 27 May 2020, 11:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hoi @ThijsTDH . Welkom op het forum.

Dat is een vreemd verschijnsel. Heb je misschien voicemail berichtjes bewaard? Ik heb er namelijk niet direct een verklaring voor.

Misschien kan ik nog iets in je instellingen vinden. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Dank je, Erwin.

Ik heb het pas ingesteld. Kom van Telfort, daar ging het via een externe app. Profiel is aangevuld.

Hoi @ThijsTDH . Kun je in het profiel ook het mobiele nummer noemen waar het over gaat? Ik zie dat hier drie nummers onder hangen, namelijk.

Ik heb het nummer waar het over gaat in het profiel bij opmerkingen gezet, Erwin.

Ik zie dat er doorschakelingen op staan, @ThijsTDH . Dat is de reden waarom dit gebeurt, vermoed ik.

De doorschakeling gaat naar een nummer dat eindigt op :784

 

Komt jou dit bekend voor? Ik denk dat de oplossing is om eens naar dit nummer te kijken en/of die doorschakelingen er af te halen. 

Dank je voor de info. Ik herken het nummer niet en ga uitvogelen hoe ik de doorschakeling er af kan halen. Tips?

Doorschakelen in de iPhone zelf staat uit. Dus dat is het niet, denk ik dan.

Zal ik die doorschakelingen er af proberen te halen?

Het is Voozzle, een app die ik al tijden niet meer gebruik. Probeer nu het kreng uit te zetten :-)

Zal ik die doorschakelingen er af proberen te halen?


Ja graag. Mij lukt het niet.

Ik heb alle doorschakelingen verwijderd. Dit gaat via een order systeem. Kun je het morgen voor mij testen?

Super, dank je. Morgen test ik het.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.