Beantwoord

Geen gehoor bij bellen (beide kanten)

  • 16 May 2019
  • 2 reacties
  • 4350 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een (voor mij) heel groot probleem, op het moment dat ik iemand bel of iemand mij belt en er wordt opgenomen, horen beide partijen geen geluid. Het ligt niet aan mijn microfoon of speaker omdat als ik via Whatsapp(dus via het internet) bel kan ik ze wel horen en zij mij ook. Via gewoon bellen werken oortjes ook niet en luidspreker ook niet, voorderest kan ik wel gewoon alles horen via oortjes en luidspreker en spraakberichten maken.(oh en mijn ringtone werkt ook gewoon)

Ik hoop dat iemand mij zo snel mogelijk kan helpen, alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 May 2019, 09:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Indydm, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je dit als een groot probleem ziet! Je bent nu niet bereikbaar via gewoon bellen.. Ik ga graag op zoek naar de oplossing, samen met jou. Hiervoor dien ik allereerst wel te weten welk toestel je gebruikt. Kan je dit aangeven?

Daarnaast heb ik het vermoeden dat het aan het toestel ligt.. Zou je jouw simkaart in een ander toestel kunnen testen, om dit te controleren? Werkt je simkaart ook niet in een ander toestel, kan het namelijk ook nog aan de simkaart liggen.. Goed om even uit te zoeken dus!

Ik hoor graag van je 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Indydm, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je bovenstaande instructies nog kunnen uitvoeren? Anders moeten we namelijk even verder kijken!

Reageer