Beantwoord

Geen geld terug na bestelling

  • 13 February 2020
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vind het erg opvallend en apart, dat jullie makkelijk geld accepteren maar dat het onmogelijk is om mijn geld terug te krijgen. Na een zware arrogante klantenservices moet ik met een digitale chat maar gaan praten om daar vervolgens iets mee op de lossen volgens de klantenservices? 

Ik heb een bestelling geannuleerd waarbij ik 120 euro bij betaald had voor een iPhone(deze bestelling is al geannuleerd in december 2019. Ik heb toen een nieuwe bestelling geplaatst en het zelfde bedrag moeten betalen. Klantenservices vertelde mij dat dit verkend zou worden met de volgende factuur. Vervolgens zie ik nu dat ik OPNIEUW 120 euro moet bijbetalen. Klantenservices snauwt mij af dat dit nooit op een factuur wordt Verrekend maar je het gewoon terug gestort krijgt? Nooit gebeurd? Met wie moet ik nu contact op gaan nemen hiervoor. Want de Chat robot wat volgens de klantenservices moest help mij ook niet verder

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 February 2020, 13:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi A, welkom op het forum. 

Met wie moet ik nu contact op gaan nemen hiervoor. 

Met mij dus. Ik ga graag voor je aan de gang. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik even meekijken. :) 

Ik neem aan dat de bestellingen op hetzelfde adres zijn gedaan?