Beantwoord

Geen goed 4G-bereik

  • 30 August 2019
  • 7 reacties
  • 156 keer bekeken

Badge
Hier is G4 ontvangst de laatste tijd ook zeer slecht op de mobiel.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 2 September 2019, 19:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Sultan, welkom bij ons.

Ik denk graag mee. Waar is hier? Op een bepaalde plek? Of overal?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Badge
Postcode 7756 De laatste tijd is hier met elke mobiel een zeer slechte ontvangst zowel binnen als buiten. Binnen is het helemaal een ramp.
Ook ontvangt de mobiel hier geen 4G maar 3G. Terwijl wij hier voorheen helemaal geen last van hadden en de mast hier nog geen twee kilometer vandaan staat. Terwijl ik vijf kilometer verderop in Nieuw Amsterdam in het centrum volop bereik heb met 4G. Dus aan het toestel kan dit niet liggen en is hier degelijk wat niet in goede orde.
Badge
Maar wij hebben wel een abonnement voor 4G dus zou het wel erg handig zijn om hiervan ook gebruik te kunnen maken.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Ik kan op je adres echter geen KPN abonnement vinden, ook het opgegeven 06-nummer zie ik hier niet. Kijk ik verkeerd? Of zit je bij een andere provider dan KPN?
Badge
Ik zit bij Telfort dus ook KPN.
Reputatie 7
Badge +24
Ik zit bij Telfort dus ook KPN.

Nog niet, dat komt er wel aan. Ik heb dit nu in ieder geval wel voor je doorgezet naar Telfort zodat ze een onderzoek kunnen starten. 🙂
Badge
Oke bedankt.