Beantwoord

geen info over bezorging

  • 22 October 2019
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Op dit moment is het niet te achterhalen wanneer mijn Sim kaart bezorgt wordt 

weet iemand de oplossing 

arnold

icon

Beste antwoord door Arnold Toyota 28 October 2019, 17:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi@Arnold Toyota, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie. Heb je al duidelijkheid over de bestelling? Anders zoek ik dit verder uit. Kun je dan je profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer/06-nummer, en hier een reactie sturen als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +28

@Arnold Toyota: Ik heb niets van je gehoord, ik ga ervan uit dat de simkaart al bezorgd is. Als dat niet het geval is, of als ik iets anders voor je kan doen, laat het weten.

Het bleek dat mij bestelde kaart niet mogelijk was in mijn geval helaas met het eerste en tweede telefoon gesprek niet duidelijk geworden bij chatten bleek het probleem duidelijk te worden helaas werd de chat afgebroken maar gelukkig genoeg info om de juiste kaart te kopen en deze levering geen goed

arnold

Reputatie 7
Badge +28

Geen succesverhaal dit, jammer om te horen! Blij dat je nu wel de goede informatie hebt gekregen. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het weten!

Helaas ben ik er nog steeds niet WiFi op de telefoon nog steeds traag appel tv zo traag dat ik melding krijg dat het niet te laden is extra buiten antenne en binnen antenne er tussen werkt ook niet wat blijft er over

arnold 

Reputatie 7
Badge +28

Okay, dat heeft weinig meer te maken met het oorspronkelijke probleem denk ik :wink: Kun je jouw adresgegevens en klantnummer nog toevoegen aan je profiel? Hebben de antennes te maken met Digitenne of met Sneller Internet Buitengebied? Als je het probleem in wat meer detail kan uitleggen kunnen wij je beter helpen.

Klopt bedankt voor de reactie 

ga zelf even verder 

Reageer