Beantwoord

Geen internet op mobiel na deblokkeren

  • 21 December 2019
  • 15 reacties
  • 108 keer bekeken

Door mijn eigen schuld, is mijn aansluiting een tijdje geblokkeerd geweest. Gelukkig is het financieel gezien opgelost, ook dankzij de medewerking van KPN.

Sinds ik mijn betaling volledig had voldaan, heeft het ruim 2 weken geduurd, voor mijn verbinding gedeblokeerd was (speciaal geval) Sindsdien, nu ruim 3,5 week geleden ben ik nog steeds verstoken, van elke vorm van mobiel internet. Waarbij het 4g symbool constant knippert met tussenpozen van 1 a 2 seconden. Er word wel aan gewerkt zegt men, en mijn zaak schijnt nu bij de technische afdeling te liggen. Contact met hen is niet echt mogelijk, en het contact met de klantenservice is nogal frusterend voorzichtig gezegd. 

In het kader van durf te vragen, heeft iemand ervaring met een soortgelijk geval? En wat is hierin toen de oplossing geweest? Aan mijn kant van de verbinding, heb ik in elk geval (voor zover bekend) elk probleem uitgesloten. 

Zoals ik al schreef, ligt mijn zaak al bij de technische afdeling. Mijns inziens duurt het echter onnodig lang. Wellicht kan ik naar aanleiding van tips vanuit jullie de oplossing bespoedigen. Alvast bedankt voor de moeite! 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 December 2019, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gertjan 77 

Als het al in behandeling is bij de technische afdeling dan gaan die het vast wel fixen. Ik kan mij niet voorstellen dat zij daarvoor niet de kennis in huis hebben. Is dus een kwestie van geduld.

Wil je dat een moderator nog in jouw dossier kijkt? Vul dan jouw volledige Forum profiel .   

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Gertjan 77, welkom terug! Dit klinkt wel een beetje om te huilen, maar het klopt wat Noordzee zegt: ik heb ook alle vertrouwen in de technische dienst. Het is helaas wel vrij druk daar, dus het kan goed kloppen dat je daar nog niets van gehoord hebt. Mocht je inderdaad willen dat ik nog eens met je mee kijk, vul je dan je profiel aan?

Dankjewel voor de reacties! Ik heb mijn profiel aangevuld/ingevuld. Als er iemand de moeite wil nemen, dan graag. Dankjewel voor de moeite, en fijne feestdagen! 

Reputatie 7
Badge +30

Yes, geen probleem! Ik zie inderdaad dat onze technische dienst het probleem opgepakt heeft en een ticket voor je aangemaakt heeft. Dan ligt het zeker weten bij de juiste collega's. Hopelijk is het snel opgelost, waar ik wel meteen bij wil zeggen dat dat op dit moment wel tot maximaal 10 werkdagen kan duren.. Ik wens jou in ieder geval ook fijne dagen en veel wifi! ;-)

Gewoon even uit nieuwsgierigheid, en ongeduld ook 😉 Weet iemand wat de werktijden zijn van de technische dienst in dit soort gevallen? 

Reputatie 7
Badge +30

Je bedoelt wanneer er gewerkt wordt? Zij zijn gewoon op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur aanwezig en misschien ook op zaterdag, dat weet ik niet helemaal zeker.

Ja hoor! Net gebeld door afdeling klantcontacten... Geen technische dienst in elk geval.... waarom niet? Conclusie van technische dienst naar aanleiding van eerste ticket: Ligt niet aan KPN... Schijnt nu een 2de ticket te zijn aangemaakt. En nu?? Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen! Waarom belt klantcontact, om een conclusie van de TD door te geven terwijl ze er zelf geen kaas van hebben gegeten? 

Reputatie 7
Badge +30

Hmm.. Ik zie dat er twee klachten lopen inderdaad. Daarnaast zie ik dat mijn collega van de klachtenafdeling contact heeft gehad met de technische dienst en dat er inderdaad niets geblokkeerd is op het netwerk. Dit baart mij wel een beetje zorgen, want dan lijkt er toch iets aan jouw kant niet in orde. En dan zal er waarschijnlijk ook niets uit de andere klacht komen. Heb jij de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te plaatsen? Ook zie ik het advies om de netwerkinstellingen te herstellen. Er wordt sowieso contact met je opgenomen door onze technische dienst, wacht dat in ieder geval even af. Mochten zij na nader onderzoek toch iets vreemds zien, zullen ze dit zeker terugkoppelen. 

Hallo Marcia, Dankjewel in elk geval voor al je moeite! Ik heb mijn simkaart inmiddels in 3 verschillende toestellen geprobeerd. Daarbij ook goed gelet op alle instellingen, en deze ook opnieuw ingesteld. Daarna heb ik een nieuwe simkaart besteld. Ook deze heb ik in diverse toestellen getest, met helaas telkens hetzelfde resultaat.... Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar eerlijk gezegd heb ik momenteel 0,0% vertrouwen, in wat er nu wel of niet gedaan word. Ik besef dat ik niet de enige in de rij ben, maar vind na deze lange tijd dat mijn probleem wel een zetje mag krijgen. En dus met voorrang behandeld word, ik vind dit allemaal een zeer vreemde gang van zaken! Ik verwacht eigenlijk gewoon vandaag nog een telefoontje van de TD, en dus niet van klantencontact. Dus gewoon van iemand die spijkers met koppen kan en mag slaan. Ik ben nu bij een afspraak, en vanaf 12:30 weer bereikbaar. Verder weet ik absoluut niet meer wat ik moet doen. Behalve opzeggen vanwege contractbreuk van de zijde van kpn dan. 

Kreeg vrijdag na 15:00uur via messenger chat, trouwens bevestiging dat het niet aan mij lag.... 

 

🎊🎉😃Weet niet wie, maar in elk geval dankjewel!! 🎉🎊

Reputatie 7
Badge +30

Dan hebben wij blijkbaar ook twee verschillende verhalen gehoord, erg bijzonder. Goed dat je dat zelf al getest hebt, dan heb jij al zo ongeveer al het mogelijke gedaan. In dat geval kunnen we echt alleen afwachten tot de technische dienst het ticket in behandeling neemt. Zij kunnen in de achterliggende systemen meer zien dand at wij het kunnen. Hopelijk wordt er zo snel mogelijk naar gekeken. Excuses voor het ongemak! 

Eind goed al goed! Het werkt weer!! 

Reputatie 7
Badge +30

Haha wat fijn dit! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wat er gebeurd is, maar fijn dat het nu weer werkt in ieder geval! Nogmaals sorry dat onze communicatie niet bepaald optimaal was.Â