Vraag

Geen inzage verbruik MijnKPN als de buitenlandbundel op is

  • 6 February 2020
  • 10 reacties
  • 177 keer bekeken

Hallo KPN,

 

Ik lees dit forum bericht met enige ergernis en verbazing. Ik heb namelijk al twee jaar exact hetzelfde meegemaakt. Ik schafte een buitenlandbundel aan, ging op vakantie, kon vervolgens door niemand gebeld worden (maar dat terzijde), en op het moment dat de buitenland bundel op was kreeg ik geen melding daarover, crashte de kpn app bij het raadplegen vh verbruik en kon ik ook online geen verbruikgegevens bekijken. Alleen wanneer ik wederom een buitenland bundel aanschafte kon ik het verbruik weer zien.

Ik heb hier ook al twee keer contact met kpn over gehad, die mij steeds behandelden alsof dit nooit voor kwam aan misschien aan mijn telefoon lag. 

 

Wat ik vooral niet vind kloppen is dat ik in totaal 80 euro kwijt ben voor 2 bundels terwijl ik door niemand gebeld kon worden tijdens mijn vakantie en dat nou net de reden was voor het aanschaffen van de bundels.

 

Tevens vind ik het opmerkelijk dat bij het opraken vh tegoed de gebruiker geen sms ontvangt en op geen enkele manier kan checken wat er ad hand is, behalve dan wanneer hij of zij in de buidel tast en een nieuwe bundel aanschaft.

 

Na mijn vakantie heb ik hier al een lang telefoongesprek met de klantenservice over gehad en die konden helemaal niet voor mij betekenen.

 

KPN moet hier echt wat aan gaan doen. je kunt geen dingen verkopen die niet werken.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Pepijn_1976, welkom! Ik ben het met je eens dat dat niet is zoals het zou moeten zijn. Als jij je bundel verbruikt hebt, zou je daar inderdaad een 100% sms van moeten ontvangen. Is dit één keer gebeurd of al meerdere malen? Ik ga het intern zeker eens doorgeven. Wat ik aan jouw specifieke verhaal niet helemaal begrijp is wat de klantenservice nog voor je had moeten doen? Het is verre van handig dat je tussen de twee bundels onbereikbaar was, maar je hebt daarna toch van de tweede bundel gebruik kunnen maken?

Hoi Marcia,

 

het is me nu al meerdere malen gebeurd, ook vorig jaar had ik exact dezelfde problemen. Ik kan door niets of niemand worden gebeld. En zodra het tegoed op is kun je je verbruik niet meer checken tot je een nieuwe bundel aanschaft. De 100% verbruikt sms heb ik nooit ontvangen. 
 

wat ik van de klantenservice wilde was een vergoeding. Ik heb voor €4,- belkosten gemaakt buiten mijn bundel terwijl ik dus niet wist of kon weten dat de bundel op was. Tevens vind ik het niet eerlijk dat €40,- betaal en door niemand gebeld kan worden. Ik zou van die kosten ook graag wat terug zien. Ik krijg simpelweg niet waar ik voor betaal. Ik ben zzp’r en loop daardoor opdrachten mis.

Reputatie 7
Badge +30

Ja, dat begrijp ik wel. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Om welke periode ging dit ongeveer? Ik kijk met je mee. 

Ik heb alles ingevuld. Bedankt dat je even naar wilt kijken.

 

afgelopen periode was van half dec 2019 tot half jan 2020.

 

periode daarvoor was soortgelijk, maar dan een jaar eerder.

 

land van bestemming was beiden Puerto Rico.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie het inderdaad! Ik vergoed 27,78 euro: 22 van de vorige keer en 5 van deze. Normaliter schaar ik mij netjes achter het gegeven antwoord van de collega's, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering. Begrijpelijk dat je deze kosten terug wilt, mede omdat de sms gewoon te laat verstuurd is. Dat heb ik inmiddels doorgegeven trouwens. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat je het me dan weten?

Hoi Marcia,

 

Wat fijn dat je re iets aan kunt en wilt doen, thanks!

 

We gaan deze zomer weer richting Puerto Rico, het zou fijn zijn als we dan wel gebeld kunnen worden. Mijn vrouw heeft ook een kpn mobiel en had exact dezelfde problemen. we konden elkaar ook niet bellen dus!

ps. als de bundel op is kunnen we wel gebeld worden!

Reputatie 7
Badge +30

Ja, dat is wel erg bijzonder. Krijgen jullie dan ook een melding bepaalde melding o.i.d.?

Ja, dat is wel erg bijzonder. Krijgen jullie dan ook een melding bepaalde melding o.i.d.?

Nee, niets. Je kan gewoon niet gebeld worden. Beller krijgt direct de voice mail.

Reputatie 7
Badge +30

Kon je wel zelf bellen trouwens? Ik ben bang dat we hier op dit moment weinig aan kunnen doen, omdat je daar nu niet bent en we dus niet op het netwerk mee kunnen kijken. Als je daar de volgende keer weer tegenaan loopt, dan moeten we toch opnieuw contact hebben met elkaar om dit uit te laten zoeken, ben ik bang.