geen kpn netwerk meer

Sinds maandag geen kpn netwerk meer in Westdorpe, Zeeland

Zit hier met 3 gsm's welke geen bereik meer hebben.

Is er iets bekend van een storing oid.

Groet,

Marco

eM brandpreventie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Op het Hi forum zijn hier ook al klachten op binnengekomen. Het is raadzaam om de storing te melden via 0800-0105. Des te meer meldingen er binnen komen, des te sneller het probleem opgelost kan worden.

Reputatie 5
Badge +1
Hallo eMbrand,

Er zijn onderhoudswerkzaamheden geweest in de omgeving van Westdorpe.

Deze zijn gisteravond afgerond, je zou nu weer op de normale manier gebruik moeten kunnen maken van je mobiele aansluitingen.

Kun je dat bevestigen? 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Heb gisternamiddag nog contact gehad met de klantenservice en idd er zijn ongeplande werkzaamheden verricht.
Ik denk dat de werkzaamheden vandaag weer verder gegaan zijn want het bereik is nog steeds nul
Reputatie 5
Badge +1
Beste eMbrand,

Wat je zegt klopt helemaal, de onderhoudswerkzaamheden zouden tot en met gisterenavond duren. 

Helaas is er eea niet helemaal goed gegaan, waardoor deze werkzaamheden vandaag door moesten gaan.

Volgens de laatste berichtgeving vanuit de technische dienst zullen de werkzaamheden uiterlijk morgen tegen de avond klaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Nog steeds werkzaamheden in de buurt van Westdorpe?

In ieder geval nog steeds geen verbetering van ontvangst.

Reputatie 6
Badge +1
En werkt het wel goed op 2G? Even op 2G forceren indien het toestel dat kan.

Reageer