Vraag

Geen meldingen van ontvangen voicemail berichten

  • 24 January 2019
  • 3 reacties
  • 644 keer bekeken

Wanneet er een bericht wordt ingesproken op de voicemail van mobiel wordt hier geen melding van gegeven. Gemiste oproep toont t toestel wel, geen melding dat er berichten zijn. Zelfs als we zelf na het inspreken van een bericht de voicemail beluisteren, zijn er geen berichten. We hebben alle tips op t forum geprobeerd: sms AAN , SMS UIT, bellen om aan en uit te zetten,.... Zijn er nog andere tips? Aansluiting wordt zakelijk gebruikt en kan opdrachten kosten wanneer de meldingen niet binnen komen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Brammetje! Heel vervelend dit. Ik ga je eerst nog een paar meer vragen stellen. Om wat voor toestel gaat het? Maak je ook gebruik van Visual Voicemail? En, sinds wanneer speelt dit?
Samsung Galaxy S7, vm visualisatie stond aan, is eigenlijk nooit goed gegaan sinds verandering vm. Ook ik heb hier last van met mijn Motorola G5S ( ?). Heb voor beide toestellen alles al een keer aan en uit gezet/ gebeld....
Reputatie 7
Badge +30
Alright, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Je mag voor het abonnement dat je op de Motorola hebt ook wel even de gegevens vermelden. Dan kan ik naar beide kijken.